Hlavním motivem pořádání konference E marketing 2008 je podle organizátorů skutečnost, že světové trendy jsou v ČR nasazovány pozdě nebo vůbec. Na konferenci vystoupí dne 20. března 2008 největší české internetové agentury z Asociace.BIZ i mimo ni a nezávislí odborníci.
Hlavním motivem pořádání konference E marketing 2008 je podle organizátorů skutečnost, že světové trendy jsou v ČR nasazovány pozdě nebo vůbec. Důvodem je především nízká informovanost, kterou by přednášející rádi pomohli zvýšit. Na konferenci vystoupí dne 20. března 2008 největší české internetové agentury z Asociace.BIZ i mimo ni a nezávislí odborníci.
Konference ukáže směry, taktiky a koncepty, které se již projevily nebo brzy projeví v e-marketingu
Mezi hlavní témata bude patřit například vznik nové superplatformy pro propojení různých komunitních služeb, participativní marketing, zážitkové weby, experimentální weby, multifunkční weby a virální marketing.
Vystoupit na této konferenci přislíbila většina z největších internetových agentur – ADVERTURES, ILIKETHIS!, OgilvyInteractive, První multimediální a SYMBIO Digital (řazeny abecedně). Dále s příspěvkem vystoupí dva nezávislí odborníci – Jakub Ditrich, Stanislav Vojta a obsah doplní pohledy z praxe společnosti T-Mobile.
Konference proběhne dne 20. března 2008 v Autoklubu ČR v Praze. Autorem programu je Asociace.BIZ – Asociace dodavatelů internetových řešení, organizačně zabezpečuje akci vydavatelství Economia a.s. – Divize konferencí a seminářů.
Konference je určena všem zástupcům reklamního a marketingového oboru v České republice. Především pak zadavatelům komunikačních kampaní na úrovni vedoucích pracovníků online komunikace a ředitelů marketingu, dále komunikačním a reklamním agenturám, médiím a novinářům.
Článek Asociace.BIZ ze dne 12. března 2008 - středa