logo atlantis telecom spol. s r.o.

Kontaktní centrum v éře digitální ekonomiky

Kontaktní centrum FrontStage maximálně využívá možností umělé inteligence, a to jak k automatizaci opakujících se procesů, tak k analýze chování zákazníků. Řešení umožňuje vzájemnou koordinaci a inteligentní řízení všech komunikačních kanálů firmy.

FrontStage je softwarová platforma, která reaguje na moderní trendy digitální ekonomiky a instantní mobility nabídkou tzv. omnichannel kontaktního centra umožňujícího vzájemnou koordinaci a inteligentní řízení všech komunikačních kanálů včetně telefonních hovorů a video hovorů, SMS, e-mailů, webchatu, komunikačních prostředků sociálních sítí a mobilních aplikací.

atlantis telecom své vlastní řešení kontaktního centra FrontStage nyní uvádí i na americký trh - představení proběhlo na partnerské konferenci Microsoft Inspire 2018 v Las Vegas.

"Chování a preference dnešních spotřebitelů a jejich komunikační návyky se dramaticky vyvíjí. Porozumět jejich potřebám je klíčem k poskytování špičkové zákaznické péče. Špičková zákaznická péče přináší loajální zákazníky - bez ohledu na geografickou lokalitu. Spokojenost českých zákazníků s produktem FrontStage a jeho konkurenceschopnost nás inspirovala k tomu, že jsme vytvořili lokalizaci do dalších jazyků a rozhodli se jej nabídnout i na velmi konkurenčním trhu v USA. Jsme přesvědčeni, že naše zkušenosti se zákaznickou komunikací implementované v rámci platformy FrontStage jsou univerzálně použitelné a dokáží upevnit vztahy se zákazníky a zefektivnit obchodní procesy podniků a organizací kdekoliv na světě," říká Pavel Vrzák, ředitel společnosti atlantis telecom.

Společnost tak vedle České republiky, Slovenska a nyní nově Spojených států nabízí kontaktní centrum FrontStage také na dalších evropských trzích. Na českém trhu dodává řešení od roku 2008.

FrontStage je založen na třívrstvé architektuře a je vyvíjen na platformě Microsoftu - ASP.NET. Využívá tak řady dalších Microsoft technologií (Azure, Office 365, SQL, PowerBI, Dynamics CRM/365).

Klientská část FrontStage, s níž pracují agenti, pracovníci back office a supervizoři, využívá standardní webový prohlížeč. Serverová část aplikace FrontStage je poskytována jako cloudová služba. Alternativně je instalována u zákazníka, či v jeho datovém centru.

Pro roli hovorového serveru využívá FrontStage otevřené rozhraní pro napojení různých platforem komunikačních systémů od předních dodavatelů - Mitel, Skype for Business, Cisco, Unify/Siemens, Alcatel, Avaya a další.

Článek atlantis telecom spol. s r.o. ze dne 9. ledna 2019 - středa

Další články od atlantis telecom spol. s r.o.

Kontaktní centrum v éře digitální ekonomiky

Mezinárodní ocenění za distribuci Aruba pro atlantis telecom

M-Files - Document Management System