logo BM Servis s.r.o.

ERP pro procesní řízení ve výrobních a obchodních firmách

ERP - komplexní firemní informační systém by měl podpořit nejen dílčí činnosti jednotlivých oddělení, ale přinést v synergickém efektu i něco navíc - jednotnou technologii a ovládání, provázanost modulů i manažerský pohled na data a informace.

To lze považovat za standard, tedy základ, který by měl nabídnout každý ERP systém. K tomu, aby se ERP systém stal skutečně pro firmu nadstandardním přínosem, to však nestačí.

"Spokojí-li se vedení firmy s pouhým převedením agendy do počítače, odstraněním duplicitních operací a automaticky vystavovanými doklady, zdaleka nevyužívá možností informačních technologií a často vyhazuje peníze oknem. Celkový objem financí, které pořízení a provozování ERP spolkne, může násobně převyšovat úsporu nákladů, kterou přinese - pokud vůbec nějakou přinese," říká Jaroslav Janda, ředitele společnosti BM Servis.

Kritické faktory firemních ERP systémů

Schopnost pokrýt kvalitně všechny oblasti řízení v podniku:

Příliš úzce zaměřené řešení:

Příliš obecné řešení:

Funkční řešení:

Rigidita v čase:

Něco navíc:

Další články k tématům - cloud - CRM - ERP - fakturace - procesní řízení - úspory - výroba - Jaroslav Janda

Článek BM Servis s.r.o. ze dne středa 22. dubna 2015

Další články od BM Servis s.r.o.