logo Casablanca INT s.r.o.

Casablanca má nové oddělení zákaznické péče

Začátkem června 2011 bylo ve společnosti Casablanca INT otevřeno nové oddělení zákaznické péče - customer care. Jeho vznik byl pečlivě plánovaným krokem, který má za úkol přinést zákazníkům kvalitnější péči a obchodníkům zpětnou vazbu o jejich spokojenosti a potřebách.

"Hlavním úkolem tohoto oddělení je rychlé, kvalitní a profesionální vyřízení zákaznických požadavků. Zároveň s tím se budeme snažit i o pravidelné informování o nových produktech a službách, které mohou přinést efektivitu podnikání našich klientů. Samozřejmostí této pravidelné komunikace bude následné zjištění spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami, a to ve všech atributech jako jsou: kvalita služeb, komunikace, cena a rozvoj," říká ke zřízení tohoto oddělení Petr Šimpach, obchodní a marketingový ředitel Casablanca INT.

Oddělení péče o zákazníky má v současné době 4 zaměstnance a jeho vedoucím je Kristýna Melicharová. Kristýna působí ve společnosti již od roku 2006, když předtím pracovala jako sales support ve firmě ČD-Telematika a.s. V Casablanca INT zastávala nejprve pozici vedoucího týmu v oddělení sales support, v posledních letech pak celé toto oddělení řídila. Pro vybudování oddělení zákaznické péče a jeho následný rozvoj má tedy ty nejvyšší předpoklady a zkušenosti.

Všichni zaměstnanci tohoto nového oddělení byli pečlivě vybíráni a jsou neustále zdokonalováni pravidelnými odbornými školeními, která zajistí jejich profesionální přístup a vstřícné jednání se zákazníky.

Pro zjednodušení komunikace byla pro dotazy, náměty a požadavky vyčleněna bezplatná telefonní linka 800313130, současně je možné se na toto oddělení obracet i prostřednictvím e-mailu obchod@casablanca.cz.

"Věříme, že existence nového oddělení zákaznické péče (customer care) pomůže vylepšit celkový přístup naší společnosti k našim zákazníkům, a jim poskytne výhody v komunikaci s námi," doplňuje Petr Šimpach. 

Článek Casablanca INT s.r.o. ze dne 13. června 2011 - pondělí

Další články Casablanca INT s.r.o.

Casablanca INT: 15 let na trhu internetových, datových a hlasových služeb

Casablanca má nové oddělení zákaznické péče