logo CCV, s.r.o.

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Nasazení řešení Instantní sklad od CCV Informační systémy v internetovém obchodě s hračkami Multitoys.cz značně zrychlilo výdej zboží ze skladu se současnou úsporou 75% času v přípravě podkladů pro vyskladnění a naskladnění zboží.

Zásadní zlepšení klíčových parametrů skladovacích procesů nastalo prakticky okamžitě po nasazení CCV nstatntního skladu. Již pátý den od uzavření smlouvy totiž dostávali skladníci ve společnosti Multitoys.cz pokyny automaticky přímo z e-shopu do jejich mobilní čtečky, která přesně určovala jaké zboží a odkud je třeba vyskladnit. Management internetového obchodu navíc získal možnost sledovat reálný stav veškerého zboží na skladě a jeho pohyby jako je příjem, výdej nebo přesun.

"Naším cílem je rozvíjet CCV Instantní sklad tak, aby dokázal zefektivnit skladové hospodářství co nejrychleji od okamžiku nasazení, a to bez ohledu na tržní segment. Nové funkce, jako například řízení vychystávání podle priorit včetně optimalizace tras pro vyskladňování zboží nebo přehledná vizualizace stavu zásob proto posouvají snadnou nastavitelnost systému zase o kus dále. Instantní sklad, který je dostupný formou služby (SaaS - Software as a Service) na cloudové platformě Microsoft Azure oslovuje nové zákazníky i díky nedávným inovacím,“ říká Václav Kameníček, ředitel divize Inovace a mobilní řešení společnosti CCV Informační systémy.

Desetinásobné zrychlení výdeje zboží nebo tříčtvrtinová úspora času pak vyplynuly z vyhodnocení prvních dvou měsíců provozu od nasazení řešení CCV Instantní sklad, které pozitivně hodnotí i majitel Multitoys.cz Josef Pakantl: "Díky přesné znalosti skladových zásob objednávám od dodavatelů jen zboží, které je nutné. Instantní sklad se mi již několikanásobně vyplatil jen na úspoře financí při objednávání zboží."

Rychle vyřešené problémy

Úvahy o implementaci systému na řízení skladu vyplynuly ve společnosti Multitoys.cz z problémů, které se začaly kupit v souvislosti s narůstající poptávkou v posledním období. Konkrétně se projevovaly například pomalou expedicí objednaného zboží ze skladu, zbytečně velkými skladovými zásobami některých výrobků nebo nepřehlednou a náročnou ruční agendou vedení skladu a expedice.

Nasazení samotného řešení bylo velmi rychlé, CCV Informační systémy vše zvládla za jediný den. Jeho součástí přitom bylo i označení veškerých pozic ve skladu a zprovoznění čteček čárových kódů. Díky propojení e-shopu a Instantního skladu došlo k okamžitému zahájení předávání informací k vyskladnění a tedy i zcela zásadnímu zefektivnění tohoto procesu.

K plnohodnotnému řízení skladu - a vyřešení nahromaděných problémů - tak v Multitoys.cz bylo třeba provést pouze vstupní inventuru.

Článek CCV, s.r.o. ze dne úterý 26. ledna 2016

Další články od CCV, s.r.o.

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba

Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016

Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001

Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy

EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu

Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI