logo CCV, s.r.o.

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Nově nasazený CRM systém Microsoft Dynamics 365 včetně dalších nástavbových funkcí od CCV dokáže i do budoucna lépe pokrýt potřeby oddělení obchodu, marketingu i technické kontroly výrobní společnosti ISAN Radiátory.

Nároky zákazníka stále rostou a udržet jeho spokojenost klade vysoké nároky na firemní zdroje. Potřeba využití aktuálních přístupů a moderních nástrojů k řízení tohoto procesu vyústila ve společnosti ISAN Radiátory v požadavek na nový CRM systém, jímž měl být nahrazen nebo vylepšen systém stávající.

"Komplexní přehledná databáze obchodních vtahů, kontaktů a zájemců včetně aktivit je základním nástrojem obchodníka pro kvalitní práci se zákazníkem. V našem případě to je právě obchod, který se systémem nejvíce pracuje, a to od správy kontaktů, společností, tvorby nabídek až po proces reklamace. Modul nabídek funguje na bázi generátoru cenových nabídek. Automatická konfigurace nad produkty vytváří velice jednoduše cenové nabídky, u větších projektů umožňuje systém import položek nabídky přímo do CRM. Distribuce nabídek zákazníkovi je tak velmi rychlá. Nabídky je možné kopírovat nebo verzovat a to jak pro stejný, tak jiný obchodní vztah," říká Michaela Zmítková, manager systémů obchodního oddělení ve společnosti ISAN Radiátory.

Díky propojení CRM s ERP systémem se do Microsoft Dynamics 365 okamžitě dostává i zpráva o stavu nabídky, její realizaci a veškeré důležité informace k nabídce jsou tak na jednom místě.

Moderní analytické nástroje pro lepší přehled

Pro lepší vyhodnocování aktivit marketingu, obchodu, oddělení technické kontroly, pro lepší podporu prodeje, plánování kapacit i zásob bylo ve společnosti ISAN Radiátory nasazeno i řešení Power BI.

"Power BI analytický nástroj dokáže vyhodnotit a zobrazit v podobě tabulek a grafů data z CRM i ERP systému a slouží tak vedoucím pracovníkům jako podklad ke správným rozhodnutím. Oblastí, které dokáže efektivně pokrýt Microsoft Dynamics 365 je mnoho, a společnost ISAN Radiátory je ukázkovým příkladem společnosti, která se nebrání novinkám a rozvoji, které bezpochyby vedou i k rozvoji péče o zákazníka a usnadnění práce zaměstnanců," říká Lubomír Veselý, obchodní ředitel společnosti CCV Informační systémy.

Již nyní se počítá s větší podporou marketingového oddělení v podobě zavedení lead scoringu a marketingové automatizace, jenž zapadnou ještě lépe do 360° péče o zákazníka.

Kvalitní servis a služby zákazníkům

Služby zákazníkům zajišťuje ve společnosti ISAN Radiátory oddělení technické kontroly. Servisní pracovníci využívají CRM systém pro evidenci doručeného zboží z reklamací. Nahradila se tak externí elektronická kniha reklamací a stížností. Společně s využitím systému na správu dokumentů, Microsoft SharePoint, mohou pracovníci technické kontroly přikládat fotografie reklamací přímo k řešenému případu.

Dalším ulehčením je možnost aktivace automatických procesů v CRM systému, díky kterým je zadavatel případu informován o jeho stavu a vyhodnocení. Díky správě servisních případů v CRM systému a spolupráci s obchodním oddělením dochází k rychlejšímu vyřešení reklamací a jiných zákaznických požadavků.

Samotná práce s CRM systémem probíhá odděleně v prostředí webového prohlížeče, ale i tak je systém oboustranně propojen s Microsoft Outlook pro usnadnění příjmu požadavků. Uživatel si může vybrat e-maily, které považuje za relevantní, a propsat je do Microsoft Dynamics 365, a to i z mobilního telefonu.

"Propojení systému CRM a Outlooku nám umožňuje rychlé vytvoření nabídky a evidenci poptávky v jednom kroku," doplňuje Michaela Zmítková. Velkým přínosem je evidence historie komunikace u obchodních vztahů a přehledné informace vztahující se k případům nabídkám i zájemcům.

O společnosti ISAN Radiátory

Značku ISAN českého výrobce topných těles s více než šedesátiletou tradicí zná v tuzemsku téměř každý. Díky zaměření na spokojenost zákazníka v podobě splnění vysokých požadavků na kvalitu, design výrobků a následný servis se prosazuje i na zahraničních trzích, kam exportuje více jak 80% své produkce.

Výrobní portfolio je značně široké a diferencované a klade zvýšené nároky na evidenci a kontrolu zpracovávaných dat. K nejkomplikovanějším patří správa dat při nabídce atypických těles, tedy efektivní sladění při řízení sériové a kusové výroby.

Článek CCV, s.r.o. ze dne 28. května 2018 - pondělí

Další články od CCV, s.r.o.

Oceněná řešení pro automatizované zpracování faktur

ORiON EDI bude pomáhat expanzi Rohlik.cz v Maďarsku

iNVOiCE FLOW výrazně zrychluje zpracování přijatých faktur

Farmaceutický velkoobchod začíná využívat EDI

Bezproblémová výměna dat mezi systémy Grit a POHODA

Skladový systém v cloudu pro malé a střední firmy

CCV se mění na GRiT

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba