logo CCV, s.r.o.

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ředitelem nové divize CCV Customer Service byl jmenován Martin Vokřál. Jejím cílem jsou dodávky CRM řešení a nadstavbových služeb z oblasti obchodu, marketingu a péče o zákazníky.

Do čela divize CCV Customer Services byl jmenován Martin Vokřál, který dosud pracoval v CCV Informační systémy na postu konzultanta a následně produktového manažera Microsoft Dynamics CRM. Předtím působil v několika obchodních pozicích a také jako projektový manažer ve společnosti AQE advisors. Vystudoval ekonomiku a management na Univerzitě obrany v Brně a právo mezinárodního obchodu na Právnické fakultě Masarykovy univerzity.

Je současně Microsoft Certified Professional pro oblast CRM a také certifikovaným projektovým manažerem. Ve volném čase se věnuje hře na piano a lyžování. Jeho společnou zálibou s manželkou je společenský tanec.

Martin Vokřál - Ředitel divize CCV Customer Service

"Nově založená divize CCV Customer Services je reakcí na zvyšující se poptávku po kompletním zastřešení služeb z oblasti péče o zákazníky. Dodávaná řešení nejsou omezena pouze na samotné CRM systémy, ale jejich součástí je i další přidaná hodnota. Klienti chtějí pomoc s nastavením kampaní. Potřebují analyzovat data až do sociálních sítí a budovat spokojenost svých zákazníků. Chybí jim na to vhodné nástroje," komentuje nové aktivity Dalibor Damborský, jednatel CCV Informační systémy.

Do produktového portfolia divize Customer Services bude dále spadat celá oblast cloudových služeb postavených na Microsoft Azure, které budou zaměřeny na řešení pro zákaznické strategie a lepší týmovou spolupráci. S tvorbou řešení formou služby má CCV už více než 15 let zkušenost. Proto není náhodou, že počet zákazníků obsluhovaných pomocí cloudových řešení dynamicky roste.

Článek CCV, s.r.o. ze dne 2. října 2015 - pátek

Další články CCV, s.r.o.

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba

Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016

Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001

Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy

EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu

Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI

Modul EDI komunikace pro Microsoft Dynamics NAV 2015

Vladimír Horák je novým ředitelem divize Business Solutions v CCV Informační systémy

MAKRO používá ORION eKatalog pro sběr informací o produktech dodavatelů

Rychlé provozní financování se službou ORION Instantní platba

MALL.cz má hlavní cenu za nejlepší EDI projekt roku 2014 s řešením od CCV

Ladislav Chovítek posiluje marketingový tým CCV Informační systémy

EDI komunikace se u maloobchodních obchodních řetězců prosazuje stále častěji

Microsoft Dynamics CRM pomáhá v péči o zákazníky COMPAS automatizace

Inovace a mobilní řešení - nová divize CCV

CCV Informační systémy výrazně zvyšuje dynamiku svého růstu

Nové funkce v Registru vinic

CCV Instantní sklad - skladová evidence jako služba

Divize eBusiness CCV Informační systémy personálně posiluje

WMS řešení řízení skladů pro Microsoft Dynamics AX

MALL.CZ nasazením ORION EDI zprovoznil elektronickou komunikaci se svými dodavateli

Elektronická výměna dokladů s ORION EDI proniká do českých firem

Cool letní akce datového centra Coolhousing