logo CCV, s.r.o.

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Hlavními bonusy jsou dokonalý přehled o práci jednotlivých skladníků a online zobrazení stavu zásob se zdravou výživou a fitness vybavením na grafické mapě skladu. Zrychlení odbavení zásilek a expedice zboží podporuje řízení požadavků podle typů objednávek a strojové odesílání informací o zásilkách na přepravce.

Společnost Selltime provozuje pod značkou Aktin nejen fitness magazín a internetový obchod, ale také čtyři kamenné prodejny v Praze a Brně. Růst firmy si v uplynulém roce vynutil investici pro výkonnější, rychlejší a přesnější logistiku. Požadavkem na zavedení software WMS (Warehouse Management System) bylo také zvýšit produktivitu práce ve skladu.

"Dříve jsme ve skladu už měli zavedenu adresaci přihrádek a pickeři používali radiofrekvenční čtečky, ale vychystávání probíhalo komplikovaně podle papírů, což skladníky zdržovalo. Řízení priorit vázlo a bylo závislé na vedoucím. Dnes jsou skladové procesy řízeny pomocí WMS a veškeré požadavky z objednávek přenášeny přímo na terminály skladníků," říká Miroslav Králík, vedoucí manažer prodeje a logistiky Aktin.

Vyšší objemy logistiky s menším počtem lidí

Nasazení systému LOKIA WMS mělo okamžitý dopad na snížení pracnosti ve skladu při současném zvýšení přesnosti a přehlednosti všech procesů. Přestože se tým zaměstnanců ve skladu snížil o více než čtvrtinu na přibližně dvacet skladníků, zvládá výrazně více práce, než tomu bylo dříve.

Již během prvních 3 měsíců po startu systému vyskladnil Aktin s pomocí systému přes 100 tisíc příkazů, vyexpedoval 35 tisíc zásilek zákazníkům a tento objem nadále zvyšoval.

"Naše práce je velmi pružná, skladujeme desítky tisíc položek a priority se poptávkami zákazníků často mění v průběhu dne. Mimořádnou prověrkou pro nás byl konec roku, kdy je objem zásilek násobně vyšší, ale s podporou systému jsme neměli problémy pružně vykrývat požadavky prodejen ani přímých zákazníků," vysvětluje Miroslav Králík.

"Pro Aktin jsme premiérově nasadili modul pro automatizovanou agregaci dopravních služeb s partnerskou aplikací Balíkobot. Náročnému předávání požadavků tak pomohlo odstranění zbytečných papírů, prodlev a chyb v přepisování informací pro dopravce," dodává Tomáš Kormaňák, produktový manažer LOKIA WMS.

O projektu Aktin a společnosti Selltime

Selltime s.r.o. provozuje čtyři prodejny v Praze a Brně a internetový obchod Aktin. Vzniku společnosti v březnu roku 2011 předcházelo již o necelý rok dříve založení stejnojmenného fitness magazínu.

Aktin sponzoruje desítky atletů a osobností prosazující aktivní životní styl.

Článek CCV, s.r.o. ze dne čtvrtek 7. února 2019

Další články od CCV, s.r.o.

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba

Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016

Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001

Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy

EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu

Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI