logo CCV, s.r.o.

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

Soubor dozorčích služeb CCV WatchDog lze libovolně na přání zákazníka škálovat a umožňují monitorovat běh událostí na úrovni serverů nebo na úrovni informačního systému Microsoft Dynamics NAV.

Zcela nová aplikace CCV WatchDog je určena pro zajištění dostupnějšího a spolehlivějšího fungování ERP systému Microsoft Dynamics NAV a propojených databázových, souborových či aplikačních serverů. Kromě detailního monitorování stavu systémů umožňuje i zcela automatické a rychlé odstranění vybraných typů problémů.

Novinka si klade za cíl zejména předcházet obtížím, které mohou vzniknout při používání podnikového informačního systému Microsoft Dynamics NAV a tím zajistit jeho vyšší dostupnost při nižších nárocích na správu. Dozoruje v online režimu stabilitu aplikace i propojených vrstev dalších řešení a v případě chyb o nich obratem detailně informuje obsluhu či je sama automaticky řeší.

"CCV WatchDog je modulární služba s možností přizpůsobení dozorové služby konkrétním potřebám podpory zákazníka. Tato stavebnice disponuje množstvím předem připravených funkcí, které je možné sestavit do scénářů konkrétních úkolů. Dozorčí služby jsou napojeny na pracoviště podpory CCV a jsou schopny nejen monitorování procesů, ale i automatického zásahu v případě určitých typů problémů, které rychle odhalí a může odstranit bez zásahu člověka," říká Roman Fuchs, ředitel divize Business Solutions v CCV Informační systémy.

Veškeré fungování CCV WatchDog je přitom koncipováno maximálně pasivně. Administrátora tak nezatěžuje průběžnými zprávami o správném běhu, ale informuje pouze v případě, kdy dojde k selhání dozorované aktivity. Následně vyhodnotí závažnost situace a podle toho zvolí nastavený způsob reakce, ať již automatické odstranění chyby či upozornění obsluhy.

CCV WatchDog řeší zejména oblasti:

Článek CCV, s.r.o. ze dne úterý 10. ledna 2017

Další články od CCV, s.r.o.

Jan Škerle a Lubomír Veselý posilují top management CCV

Automatizace zpracování přijatých faktur šetří čas i náklady

Řízený sklad LOKIA WMS zvyšuje produktivitu logistiky produktů značky Aktin

Distributoři v segmentu elektro zapojují dodavatele do EDI komunikace

ORION Invoice Flow sjednocuje nástroje pro automatizovaný příjem a zpracování faktur

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba

Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016

Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001

Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy

EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu

Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI