logo CCV, s.r.o.

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

Nový skladový systém LOKIA WMS zajišťuje lepší a vždy aktuální přehled o stavu skladu, odstraňuje zdlouhavé ruční zadávání dat z papírových dokumentů a zamezuje záměnám zboží slovenské společnosti Uderman - provozovatele sítí e-shopů.

Praktickou demonstraci nasazení skladového software vzdálenou formou bez návštěvy pracovníků dodavatele předvedla brněnská společnost CCV Informační systémy u slovenské společnosti Uderman s provozem v Prešově. Motivem byla zejména vzdálenost obou firem, která dosahuje takřka 500 km.

Celý proces implementace proběhl bez nutnosti fyzické přítomnosti dodavatele, pouze prostřednictvím několika internetových a telefonických konzultací - dodavatelem byla společnost CCV Informační systémy.

Rychlé a jednoduché zavedení cloudového řešení LOKIA WMS přitom obsahovalo jak využití RF čteček, tak i napojení na další interní systémy a firemní e-shop prostřednictvím otevřeného rozhraní.

"Použitý skladový systém LOKIA WMS je cloudové řešení realizované formou služby. Jeho úspěšné vzdálené nasazení tak představuje další krok k zjednodušení celého procesu implementace a užívání, a ukazuje cestu, kterou se může spolupráce mezi dodavatelem a zákazníkem v případě potřeby vydat. Kromě úspory času a nákladů pro obě strany to znamená i odstranění případné bariéry, kterou může při rozhodování o spolupráci představovat vzájemná vzdálenost," říká Tomáš Kormaňák, produktový manažer LOKIA WMS ze společnosti CCV Informační systémy.

Efektivní implementace přes internet 

Samotná komunikace mezi CCV Informační systémy a Uderman probíhala prostřednictvím konferenčních hovorů, v rámci kterých byly zodpovězeny dotazy na užívání služby a nastaveny veškeré procesy. Jedinou fyzickou cestu mezi zákazníkem a dodavatelem pak představovala zásilka s RF čtečkou na ověření plné funkčnosti v dodávaném řešení.

V procesu implementace CCV Informační systémy nejprve společně se zákazníkem definovala způsob značení regálů, sloupců i buněk, a poté je zakreslila do skladového systému. Následovalo předání podkladů a pokynů, na základě kterých pracovníci firmy Uderman fyzicky provedli adresaci skladových míst a označili regály štítky s čárovými kódy.

Software LOKIA WMS bylo následně zákazníkem propojen online v reálném čase přes otevřené rozhraní s technologií REST API s dalšími interními systémy pro účetnictví a e-shopem. Samozřejmostí bylo i kompletní školení přes internetové sdílení obrazovek, které rozsahem odpovídalo běžnému nasazení u zákazníka.

Skladové řešení poskytuje informace o umístění veškerého zboží do úrovně skladové přihrádky a přehled o aktuální zásobě včetně rezervací zboží, nebo o disponibilní zásobě, což je možné využít pro zobrazení dostupného množství na e-shopu pracovních oděvů.

Do budoucna je pak plánováno další rozšíření integrace prodejních objednávek z provozovaných e-shopů, které ve skladovém systému plní úkoly pro řízené vyskladnění.

Přehledné řízení skladových pohybů

Skladové řešení řídí, eviduje a vyhodnocuje skladové pohyby a omezuje chybovost logistiky. Je také účinným nástrojem pro lepší řízení pracovníků skladu se srozumitelným zobrazením zásob na grafické mapě skladu.

Skladový software LOKIA WMS je poskytován formou služby (SaaS - Software as a Service) s využitím technologií Microsoft a cloudové platformy Microsoft Azure.

O společnosti Uderman

Uderman je rychle rostoucí slovenská společnost se sídlem v Prešovském kraji. Zabývá se dovozem a vývozem zboží z kategorií auto - moto, dům - zahrada nebo bezpečnostní technika a provozuje specializované internetové obchody ProfiGaráž.sk, Besttent.sk, Pracant.eu, Lakťovky.sk, Protector.sk a další.

Článek CCV, s.r.o. ze dne 15. května 2018 - úterý

Další články od CCV, s.r.o.

Skladový systém LOKIA WMS jako nadstavba Microsoft Dynamics 365

CRM Dynamics 365 pomáhá obchodníkům i zákazníkům

Skladový systém LOKIA pomáhá s řízením skladu internetových obchodů

ORION EDI šetří čas se zpracováním obchodních dokladů

Zamezení záměn zboží je prioritou v řízení skladů a logistice oděvního průmyslu

Jak zlepšit obchod a marketing využitím CRM

Jak na skladové procesy a elektronickou výměnu dokladů e-shopů

Automatické zpracování PDF objednávek službou PDF2EDI

Elektronické objednávky MALL.cz jsou vítězem soutěže EDI projekt roku 2017

Spolehlivá komunikace v rámci prodejního řetězce

Řízení skladového hospodářství v cloudu

Jak jednoduše organizovat práci skladníků

LOKIA WMS řídí komplexní skladové procesy jednoduše

Zlepšete svůj obchod a marketing využitím CRM systému

25 let zkušeností s podnikovými informačními systémy

Dynamics 365 jako nástroj evidence osobních dat v souladu s GDPR

Přesnější a rychlejší fakturace se sledováním dodávek

Služba PDF2EDI řeší konverzi PDF objednávek Nestlé do strukturovaných dat

Nákupní cena v EDI objednávkách proniká i do e-shopů

Požadavky na firemní interní logistiku obchodních a výrobních firem

ORION je doma v Opavě, tady vzniká vašich padesát odstínů EDI

Snadné a spolehlivé vytěžování dat z PDF objednávek Kauflandu

Dozorčí služby CCV WatchDog zvyšují spolehlivost podnikových informačních systémů

EDI komunikace pomáhá růstu společnosti 1 day

Řešení pro L’Oréal je vítězem soutěže EDI projekt roku 2016

Výrobci plastů a strojírenské firmy se potýkají s problémy skladového hospodářství

EDI pro L’Oréal krok za krokem

Mobilní aplikace ORION EDI na cesty i pro okamžitý přehled

Distribuční kanály eD‘ system Czech s podporou Microsoft Dynamics CRM

Nový CRM systém pro podporu rozvoje JIC

EDI komunikace proniká do oblasti vlasové kosmetiky

CRM pro řízení vztahů se zákazníky i distribuční sítě

Efektivní maloobchod i velkoobchod s využitím výhod EDI komunikace

Přesná evidence a zrychlení výdeje zboží s instatntním skladem v cloudu

Řízený sklad řeší reporting pro TOTAL ČESKÁ REPUBLIKA

CCV majetkově vstupuje do úspěšného startupu Investiční aukce

Nejlepší EDI projekt roku 2015 realizovala Alza

Skladové hospodářství jako služba

Roman Fuchs je novým ředitelem divize Business Solutions CCV

Martin Vokřál řídí novou divizi CCV Customer Service

Ojedinělé funkce správy elektronických dokladů s ORION EDI 2016

Výměna obchodních dokladů EDI s certifikací ISO 27001

Ľubomír Miškolci - nový jednatel CCV Informačné systémy

EDI komunikace snižuje náklady na zpracování a archivací daňových dokladů DATARTu

Alza.cz inovuje na elektronickou výměnu dokladů pomocí ORION EDI

Modul EDI komunikace pro Microsoft Dynamics NAV 2015

Vladimír Horák je novým ředitelem divize Business Solutions v CCV Informační systémy

MAKRO používá ORION eKatalog pro sběr informací o produktech dodavatelů

Rychlé provozní financování se službou ORION Instantní platba

MALL.cz má hlavní cenu za nejlepší EDI projekt roku 2014 s řešením od CCV