Soutěž WebTop100 umožňuje firmám působícím v České republice již devátý rok porovnávat webové prezentace nejen mezi sebou, ale také napříč celým internetem.
V soutěži, které se letos zúčastnilo 211 firemních webů, hodnotila odborná porota jednotlivé firemní weby z pohledu použitelnosti, grafického designu, technického řešení, marketingu a zejména celkového přínosu pro uživatele. Nový web České pošty byl představen veřejnosti před rokem a stále se vyvíjí a aktualizuje.
"Velký důraz klademe na webové on-line aplikace, které uživatelům pomohou zjistit informace bez nutnosti návštěvy pobočky. Ve spolupráci s naším Callcentrem se zabýváme každou připomínkou uživatelů našeho webu a klientů, která by mohla náš web v dalším vývoji posunout a přivést další spokojené návštěvníky," řekl Václav Beníšek z odboru komunikace.
Poděkování patří také partnerům, se kterými Česká pošta při realizaci nového webu spolupracovala. Zejména firmě MEDIA FACTORY a.s., která se podílela na novém designu, a firmě MACRON Software, spol. s r.o., která dodala a implementovala systém, na kterém Česká pošta svůj web provozuje.
Článek Česká pošta, s.p. ze dne 21. října 2010 - čtvrtek
Datové schránky nově s informací o vytíženosti systému
Nové funkce pro Datové schránky
Pošta na Božím Daru razítkuje s Ježíškem od 1. prosince 2010
cpost.cz: Česká pošta má podle WebTop100 nejlepší firemní web roku 2010
Poštovní datová zpráva jako nový způsob komunikace v prostředí ISDS
Již 10 milionů odeslaných zpráv v systému datových schránek
Po 160 letech konec telegramů v Čechách
Plaťte za zboží z e-shopu v hotovosti na pobočkách České pošty