logo CISCO SYSTEMS s.r.o.

Cisco SocialMiner: řešení pro online analýzu služeb Web 2.0

Technologie Cisco SocialMiner umožňuje v reálném čase sledovat nejen aktualizace z Twitteru, Facebooku nebo MySpace, ale také články a komentáře na blozích a diskuzních fórech. Firmy tak mohou pružně reagovat na přání svých zákazníků, sledovat sociální renomé své značky.

Sociální sítě se dnes stávají stále důležitějšími při úspěšném budování značky, posílení loajality zákazníků i získávání zpětné vazby. Podle studie Nielsen Company využívá například v USA 34 % uživatelů internetu některou z Web 2.0 služeb k hodnocení značek a sdílení svých názorů na výrobky a služby. Vzhledem k tomu, že v roce 2009 bylo jen na Twitteru publikováno průměrně jeden milion zpráv za hodinu (a toto číslo stále roste), není již prakticky možné vliv sociálních sítí ignorovat a nezařadit je do firemního marketingového mixu.

Efektivně analyzovat takové množství informací lze ale jedině s automatizovanými nástroji pro online monitoring. Právě k tomuto účelu byl vytvořen Cisco SocialMiner, umožňující maximálně využít výhod, které nové komunikační platformy poskytují, a významně pomoci při zlepšení reputace značky a případně i minimalizovat dopad nepříznivých komentářů a hodnocení.

Cisco SocialMiner přináší pokročilý datamining v nejrozšířenějších Web 2.0 službách, analyzuje a hodnotí dostupná data v reálném čase na základě definovaných scénářů, kampaní či klíčových slov. Vybrané zprávy, aktualizace a komentáře předá operátorovi, který má následně možnost okamžitě reagovat přímo v rámci původní sociální sítě či služby. Pochopitelně nechybí ani souhrnné reporty, filtrování výsledků či vlastní vyhledávání.

Současně se SocialMiner byla oznámena také Cisco Finesse, inovativní platforma pro oddělení péče o zákazníky (respektive pro kontaktní centra). Cisco Finesse představuje centralizované prostředí pro spolupráci v rámci společnosti, přináší sdílený pracovní prostor přístupný přes webové rozhraní a poskytuje široké možnosti přizpůsobení konkrétním potřebám uživatelů.

Systém pro řešení požadavků (ať už telefonních hovorů nebo výstupů analýz ze SocialMiner) pomáhá snižovat náklady na provoz kontaktních center a současně zkracuje jejich reakční dobu. Součástí řešení jsou také nástroje pro nahrávání, ukládání a streamování audia a videa, které mohou poskytnout data pro další analýzy chování zákazníků i hodnocení kvality operátorů v kontaktním centru.

Článek CISCO SYSTEMS s.r.o. ze dne 12. listopadu 2010 - pátek

Další články CISCO SYSTEMS s.r.o.

První VoIP hovor bez použití pozemní infrastruktury

Cloudové služby bude do tří let využívat většina firem

Cisco na prvním místě v žebříčku COOL IT Greenpeace

Videokonference ušetří přes dva měsíce produktivního času ročně

Cisco a BMC Software: strategická aliance pro cloudová řešení

Podle studie Cisco Connected World Report zaměstnanci preferují práci na dálku

Cisco prodalo už 30 milionů IP telefonů

Cisco SocialMiner: řešení pro online analýzu služeb Web 2.0

NIX.CZ inovovuje svou vnitřní strukturu

Broadband Quality Study: ČR je v žebříčku kvality a dostupnosti broadbandu na 23 místě světa

Cisco rozšiřuje portfolio produktů pro Borderless Networks

Application Velocity: nová síťová služba Cisco

Center of Excellence: Cisco v Praze otevřelo mezinárodní centrum vzdálené podpory

Cisco rozšiřuje portfolio produktů a služeb pro SMB

TelePresence pro domácnost s Cisco umi

Kurzy Cisco Networking Academy pro podporu nových pracovních míst v oborech IT

TANDBERG Movi 4 a Movi Mac: videokonference v HD kvalitě na běžném počítači

Cisco inovuje portfolio služeb a řešení pro datová centra

Cisco rozšíří portfolio řešení pro přenos videa přes IP síť

Pohled do budoucna IT s futurologem Davem Evansem

Cisco Midyear Security Report: svět IT bezpečnosti se mění

Cisco a NetApp uvádí end-to-end FCoE s certifikací od VMware

Videokonference pomáhají podnikání

Cisco a American Express Business Travel spolupracují při poskytování služeb TelePresence

250000 dolarů pro vítěze soutěže I-Prize

Cisco Cius, tablet pro zjednodušení mobilní spolupráce ve firmách