Stížností na smlouvu s operátorem a kvalitu služeb přibývá | |
20.02.20-ČT Lidé si nejčastěji stěžují na účastnické smlouvy - jde zejména o nesouhlas s jednostrannými změnami, případně individuálně sjednanými ... |
Strop pro smluvní pokuty platí jen pro spotřebitele | |
20.08.19-ÚT Velká část podání stížností na ČTÚ spadá do kategorie firemních zákazníků předpokládajících obdobnou právní úpravu pro ... |
Výpověď smlouvy s operátorem musí být dostatečně srozumitelná | |
26.02.19-ÚT ČTÚ dlouhodobě zaznamenává stížnosti a dotazy na jednostrannou změnu smlouvy a na automatické prodloužení smlouvy. ... |
Přenesení telefonního čísla může být zpoplatněno | |
01.06.18-PÁ V případě přenesení telefonního čísla představovují nejčastější důvody stížností na ČTÚ problémy s poskytnutím identifikátoru - tzv. ČVOP, ... |
Pokuta pro Vadafone za obstrukce s přijetím výpovědi smlouvy | |
26.01.18-PÁ Včasné neposkytnutí kódu ČVOP pro změnu operátora v případě vypovězení smlouvy je protiprávním jednáním. ... |
Smlouva po telefonu je často pastí na spotřebitele | |
05.01.18-PÁ Veřejnost se často obrací na ČTÚ se stížnostmi na smlouvy uzavíranými na dálku - nejčastěji prostřednictvím telefonu, kdy stěžovatelé ... |
Přenositelnost telefonních čísel - jak by to mělo fungovat | |
21.06.16-ÚT Zákon o elektronických komunikacích stanovuje poskytovatelům služeb povinnost umožnit na žádost každému ... |