logo itpoint.cz

Články k tématu (štítek): CALL CENTRUM

Oborové trendy, kvalita a efektivita práce v kontaktních centrech

logo SOITRON s.r.o.
101117-PÁ Zástupci společnosti SOITRON vystoupí na odborné konferenci ADMEZ Call centra k tématům zvyšování efektivity a kvality služeb kontaktních ...

Conectart posiluje na trhu poskytovatelů kontaktních služeb

logo Conectart s.r.o.
180917-PO Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center - poskytovatelů služeb v oblasti Business Process Outsourcing ...

Kompletní pronájem komunikačních služeb call centra se firmám vyplatí

logo Conectart s.r.o.
120917-ÚT Po nasazení BPO služeb získává společnost v průměru o 25% více času, který může věnovat svému Core businessu. Outsourcing ...

Po zavedení GDPR na trhu přežijí jen férová call centra

logo Conectart s.r.o.
080917-PÁ Operátoři call center denně provedou tisíce telefonních nabídek a mají přístup do rozsáhlých databází ...

Conectart je jedním z největších domácích kontaktních center

logo Conectart s.r.o.
110817-PÁ Společnost Conectart koupila brněnskou firmu Quality Brands a posiluje tak svoji pozici na trhu poskytovatelů kontaktních ...

WEBCOM spustil nový odborný web o Automotive

logo WEBCOM a.s.
040717-ÚT Automotive CRM umožňuje integraci s Microsoft Dynamics 365 i s konkurenčními řešeními a snadný přechod do světa Microsoft. Lze tak navázat ...

Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra

logo Conectart s.r.o.
050617-PO Jednou z nových technologií, která se dnes využívá v renomovaných call centrech je Speech to text – metoda převádějící zvukový záznam ...

WebRTC - technologie pro bezpečnou práci z domova

logo Conectart s.r.o.
210417-PÁ Společnost Conectart jako první call centrum v České republice přistoupila k zavedení technologie WebRTC, která ...
G2B TechEd 2018