logo itpoint.cz

Další články k tématu: CALLCENTRUM

Moderní call centrum v cloudu

logo Algotech, a.s.
07.10.22-PÁ Moderní call centra dnes spoléhají na společný cloudový telco systém, který zajistí sjednocenou obsluhu všech kanálů i zákazníků. Takovou možností je výběr ...

Novinky ze světa CRM, DMS a ERP

logo Asociace za lepší ICT řešení, o.p.s.
14.04.21-ST Pravidelné shrnutí zajímavých článků z odborného tisku a specializovaných webů za první čtvrtletí 2021 z oblasti CRM, ...

Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka

logo Daktela s.r.o.
22.02.21-PO Statistické údaje za rok 2020 dokládají nárůst aktivity firem a e-shopů, které využívají komunikační systém Daktela. Jen za leden 2021 ...

Nová řada VoIP PBX Yeastar

logo JOYCE ČR, s.r.o.
02.12.20-ST Nová řada představuje modely Yeastar P550, P560 a P570 - liší se kapacitou telefonní ústředny. Nabízí standardní funkce - hlasový ...

Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník

logo Daktela s.r.o.
19.11.20-ČT Řada středně velkých e-shopů nevyužívá automatizované platformy pro komunikaci se zákazníky. Často tak dochází k tomu, že ...

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

logo Algotech, s.r.o.
23.11.18-PÁ Nové moderní řešení call centra AlgoCC přináší kvalitnější a rychlejší odbavení volaných klientů a zvyšuje jeho efektivitu - při stejném ...

Ocenění řešení převodu hlasu do textu pro callcentra

logo NEWTON Technologies, a.s.
27.11.17-PO Nástroj NEWTON Speech Analytics od NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Vítězný ...