ČTÚ vyhodnotil stížnosti na nekvalitní TV signál | |
17.04.23-PO Český telekomunikačmí úřad na společném workshopu se zástupci Ministerstva průmyslu a obchodu, Senátu ČR a dalšími zainteresovanými subjekty ... |
Dva roky s GDPR | |
25.05.20-PO Dnes jsou to přesně dva roky od zavedení GDPR. Hlavním pozitivem nové právní úpravy je, že si spotřebitelé - tedy subjekty ... |
Operátor může jednostranně změnit smlouvu k horšímu | |
19.09.19-ČT ČTÚ nemá žádné zákonné pravomoci, jejichž prostřednictvím by mohl změně smlouvy, byť i pro účastníky ... |
Strop pro smluvní pokuty platí jen pro spotřebitele | |
20.08.19-ÚT Velká část podání stížností na ČTÚ spadá do kategorie firemních zákazníků předpokládajících obdobnou právní úpravu pro ... |
Výsledky kontroly smluvních podmínek poskytovatelů služby přístupu k internetu | |
06.08.19-ÚT Koncoví uživatelé ne vždy plně využívají svých práv - ČTÚ proto pro ně připravuje vydání doporučení seznamující s povinnými náležitostmi ... |
Účastnické smlouvy a vyúčtování jsou častým předmětem stížností na smlouvy s operátory | |
03.06.19-PO ČTÚ se opakovaně setkává se stížnostmi na automatické prodloužení smluv, dobu platnosti kreditu u předplacených karet a ... |
ČTÚ operátorům nezakazuje zpomalení připojení po vyčerpání dat | |
14.03.19-ČT Úřad zaznamenává zvyšující se počet stížností zákazníků různých operátorů, kteří s infolinkou svého poskytovatele ... |
Prodloužení smlouvy s operátorem vždy jen s novým souhlasem spotřebitele | |
15.02.19-PÁ Zákon o elektronických komunikacích chrání zákazníky operátorů se smlouvou na dobu určitou. Operátor ... |
Volání na linky 900, 906, 909 a 908 přináší riziko vysoké ceny za uskutečněný hovor | |
16.03.18-PÁ Především z řad seniorů přichází v poslední době zvýšený počet stížností na vysoké faktury způsobené voláním na linky zpoplatněné vyšší ... |
Smlouva po telefonu je často pastí na spotřebitele | |
05.01.18-PÁ Veřejnost se často obrací na ČTÚ se stížnostmi na smlouvy uzavíranými na dálku - nejčastěji prostřednictvím telefonu, kdy stěžovatelé ... |