Technologie Epson pro mikrovýrobu v oblasti digitálního tisku | |
27.03.24-ST Společnost Epson na veletrhu Fespa 2024 představila rozmanitou paletu tiskových technik, která ukazuje rozsah pokročilého ... |
Aimtec DCIx řídí robotický skladovací systém AutoStore v logistickém centru MALFINI | |
06.03.24-ST AutoStore je řízen systémem Aimtec DCIx, který posílá požadavky na zaskladnění a vyskladnění zboží a drží stav zásob na úrovni položka, množství. Tento modulární ... |
SC-F1000 - DTG tiskárna Epson s bílým inkoustem pro potisk textilu | |
02.02.24-PÁ Epson představuje zařízení SC-F1000 - první základní DTG tiskárnu, která dokáže tisknout přímo na tmavý i světlý textil. Tento ... |
Nová zařízení Epson SureColor pro sublimační tisk na textil | |
23.09.22-PÁ Epson uvádí dvě nové 44palcové sublimační tiskárny - SureColor SC-F6400 a SC-F6400H. Jsou navrženy pro ... |
Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD | |
19.11.21-PÁ DMS-IN.CLOUD je komplexní cenově výhodný a škálovatelný DMS systém pro oblast správy firemních dokumentů a informací ... |
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům | |
26.11.20-ČT Možnost pracovat z domova umožňuje dobře nejen tuzemská legislativa, ale i moderní technologické novinky, které i u pracovníků na ... |
Word, Excel a Outlook - nejčastější chyby práce uživatelů | |
05.03.20-ČT Mnoho uživatelů při práci se sběrem a analýzou dat, e-mailem a editací dokumentů opakuje stále stejné začátečnické ... |
Ocenění řešení převodu hlasu do textu pro callcentra | |
27.11.17-PO Nástroj NEWTON Speech Analytics od NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Vítězný ... |
Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra | |
05.06.17-PO Jednou z nových technologií, která se dnes využívá v renomovaných call centrech je Speech to text – metoda převádějící zvukový záznam ... |
Obsahová a kontextová analýza hovorů kontaktního centra | |
27.04.17-ČT Kontaktní centrum Conectart nově využívá pro vybrané projekty technologii převodu hlasu do textové podoby pro následnou obsahovou ... |