logo itpoint.cz

Další články k tématu: TEXT

Technologie Epson pro mikrovýrobu v oblasti digitálního tisku

logo Epson Europe
27.03.24-ST Společnost Epson na veletrhu Fespa 2024 představila rozmanitou paletu tiskových technik, která ukazuje rozsah pokročilého ...

Aimtec DCIx řídí robotický skladovací systém AutoStore v logistickém centru MALFINI

logo AIMTEC a.s.
06.03.24-ST AutoStore je řízen systémem Aimtec DCIx, který posílá požadavky na zaskladnění a vyskladnění zboží a drží stav zásob na úrovni položka, množství. Tento modulární ...

SC-F1000 - DTG tiskárna Epson s bílým inkoustem pro potisk textilu

logo Epson Europe
02.02.24-PÁ Epson představuje zařízení SC-F1000 - první základní DTG tiskárnu, která dokáže tisknout přímo na tmavý i světlý textil. Tento ...

Nová zařízení Epson SureColor pro sublimační tisk na textil

logo Epson Europe
23.09.22-PÁ Epson uvádí dvě nové 44palcové sublimační tiskárny - SureColor SC-F6400 a SC-F6400H. Jsou navrženy pro ...

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

logo Digital Resources a.s.
19.11.21-PÁ DMS-IN.CLOUD je komplexní cenově výhodný a škálovatelný DMS systém pro oblast správy firemních dokumentů a informací ...

Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům

logo Daktela s.r.o.
26.11.20-ČT Možnost pracovat z domova umožňuje dobře nejen tuzemská legislativa, ale i moderní technologické novinky, které i u pracovníků na ...

Word, Excel a Outlook - nejčastější chyby práce uživatelů

logo GOPAS, a.s.
05.03.20-ČT Mnoho uživatelů při práci se sběrem a analýzou dat, e-mailem a editací dokumentů opakuje stále stejné začátečnické ...

Ocenění řešení převodu hlasu do textu pro callcentra

logo NEWTON Technologies, a.s.
27.11.17-PO Nástroj NEWTON Speech Analytics od NEWTON Technologies získal první místo v soutěži Czech Contact Center Award. Vítězný ...

Převod řeči do textu jako efektivní nástroj call centra

logo Conectart s.r.o.
05.06.17-PO Jednou z nových technologií, která se dnes využívá v renomovaných call centrech je Speech to text – metoda převádějící zvukový záznam ...

Obsahová a kontextová analýza hovorů kontaktního centra

logo Conectart s.r.o.
27.04.17-ČT Kontaktní centrum Conectart nově využívá pro vybrané projekty technologii převodu hlasu do textové podoby pro následnou obsahovou ...
Stránka 1/2Další >