logo Cleverlance Enterprise Solutions s.r.o.

Nový intranet v cloudu pro síť prodejen Albert

Cloudové řešení intranetu od společnosti Cleverlance postavené na platformách SharePoint Online a Azure plně vyhovuje nárokům Enterprise informačního systému. Usnadňuje komunikaci napříč všemi prodejnami Albert, centrálou i distribučními centry a zajišťuje efektivní přenos informací.

Společnost Albert v průběhu minulého roku spustila nový intranet a speciální portál pro manažery svých prodejen. Oba portály nabízejí řadu nových funkcí, které pracují efektivněji s vlastními daty i externími zdroji.

"Strukturované úložiště dokumentů, obohacené o řadu metadat a moderní vyhledávací funkce, umožňuje zaměstnancům najít vždy platné manuály či směrnice. Základní informace o každé prodejně mohou pracovníci dohledávat také s pomocí interaktivní aplikace napojené na aplikační rozhraní Google Maps. Při tak velkém objemu informací, které oba systémy obsluhují, bylo důležité pečlivě propracovat zejména uživatelské rozhraní. Nekonzistentní provedení a složité ovládání by jinak znamenaly značné potíže pro koncové uživatele," říká Alois Kácovský z jednotky aplikací Microsoft ve společnosti Cleverlance.

Součástí intranetu je také nástroj pro sestavení a publikaci interního newsletteru propojený s portálem jobs.cz, který představuje aktuální nabídku pracovních příležitostí v celé společnosti.

StoreMan - portál pro manažery prodejen

Dalším novým interním systémem je portál pro manažery prodejen nazvaný StoreMan. Ten je určen zejména k cílené komunikaci směrem k obchodům, distribuci jednorázových i opakujících se úkolů a jednotnému sběru zpětné vazby ohledně jejich naplňování.

Pracovníkům na prodejnách zjednodušuje přístup k řadě provozních postupů a upozorňuje na jejich aktualizace. Umožňuje také vizualizaci výkonu prodejen v porovnání s nastavenými plány, což managementu usnadňuje řízení a hodnocení výkonu každé z nich.

Modul komunikace je rovněž integrován s SMS bránou, aby byla zajištěna rychlá reakce aktuálně přítomných pracovníků na urgentní pokyny.

"Od začátku jsme chtěli vybudovat oba portály dle nejmodernějších trendů z hlediska uživatelské zkušenosti i technologického řešení. Jsme rádi, že můžeme těžit ze synergií s dalšími produkty světa Microsoft 365, které již delší dobu využíváme. Naši uživatelé velmi oceňují rychlost, se kterou mohou dohledat potřebné informace, a že jsou jim vždy po ruce i z mobilních zařízení - kdekoliv a kdykoliv je potřebují," doplňuje ke spolupráci s Cleverlance Tomáš Regner, IT Project Manager ve společnosti Albert.

Článek Cleverlance Enterprise Solutions s.r.o. ze dne pátek 22. ledna 2021

Další články od Cleverlance Enterprise Solutions s.r.o.