logo COMPAREX CZ s.r.o.

Digitální kancelář na platformě IBM Notes

COMPAREX DIGI_kancelář je modulární systém pro řešení běžných požadavků firmy - žádání dovolené, kontrola docházky, zpracování nákupních požadavků, smluv, objednávek, faktur, řízení obchodních případů, CRM, HelpDesk a mnoha dalších.

Připadá vám, že je vaše kancelář zavalená papíry a některé každodenní činnosti vám zbytečně ubírají čas? Požadujete funkční procesy v době nepřítomnosti nebo po odchodu zaměstnance? Rádi byste měli datové schránky pod kontrolou? Máme pro vás řešení - COMPAREX DIGI_kancelář.

K úsporám plynoucím z lepší organizace práce a nahrazení pomalého a nákladného oběhu papírových dokumentů si připočítejte úspory dosažené snížením cestovních nákladů a nákladů na telefonní či audiovizuální konferenční služby.

Ať jsou vaši lidé kdekoli, mají po ruce nejen obsah své kanceláře, ale také veškeré vyspělé komunikační technologie, dostupné ve firemních prostorách.

COMPAREX DIGI_kancelář dále nabízí:

Hlavní výhody:

Článek COMPAREX CZ s.r.o. ze dne 30. srpna 2016 - úterý

Další články COMPAREX CZ s.r.o.