logo Conectart s.r.o.

Petr Studnička

Ředitel společnosti Conectart

Petr Studnička - Conectart s.r.o.logo Conectart s.r.o.LinkedIn

V Quality Brands jsme našli vhodného partnera pro další růst naší společnosti. Usnadnil nám rozšíření působnosti v nových regionech a přinesl know-how, které nám pomůže zlepšit zejména procesy v projektovém řízení s ohledem na vysokou úroveň kvality. Quality Brands v nás získává stabilního partnera s rozvojovým apetitem. Conectart mimo jiné přináší bohaté zkušenosti v oblasti obslužných linek v režimu 24/7, které zatím v QB chybělo.

Ačkoliv je Conectart nyní vlastníkem celé společnosti, Quality Brands bude vystupovat prozatím dále pod svojí značkou. Nechceme, aby Quality Brands zaniklo ze dne na den, zvolili jsme tedy pozvolné včlenění do Conectartu, a to jak administrativně a provozně, tak i samotnou značkou firmy.

Petr Studnička

Ředitel společnosti Conectart

Petr Studnička - Conectart s.r.o.logo Conectart s.r.o.LinkedIn

V Conectart hledáme stále nové nástroje pro zkvalitnění a rozšíření našich služeb. Jednou takovou službou je právě Speech to text, kterou jsme nově nasadili na vybrané projekty. Převod hlasu do textu umožňuje provádět kontrolu kvality a obsahu všech hovorů s 90% přesností. Díky tomu může klient snadno zjistit například důvod nejčastějších reklamací na zákaznické lince, jaké jsou reakce na akční nabídku, zda v hovorech zazní veškeré smluvní podmínky apod.

K běžným nástrojům pro kontrolu kvality hovorů patří klasické náslechy, kterými však zkontrolujete pouze zhruba 10% hovorů. Přesnější analýza pak vyžaduje poslechnout větší počet hovorů, což v praxi znamená i větší počet náslechářů a v konečném důsledku také daleko vyšší náklady pro klienta.

Jiří Havlíček

IT ředitel společnosti Conectart

Jiří Havlíček - Conectart s.r.o.logo Conectart s.r.o.LinkedIn

Na trhu je mnoho technologií, které se pro práci z domova na bázi vzdáleného přístupu dají využívat. Když jsme v rámci rozšiřování kapacit našich operátorů začali řešit zcela nové pozice, které bude možné vykonávat z domova, bylo k tomu nutné najít i vhodné technologické řešení.

Jako ideální se pro náš obor BPO jevila technologie WebRTC, ihned jsme začali uvažovat nad její implementací do našich call center. I čeští zaměstnavatelé již pochopili výhody těchto aplikací.

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů