logo Československá obchodní banka, a. s.

Bezkontaktní platební nálepky ČSOB

Bezkontaktní nálepky ČSOB představují novou alternativní formu placení, díky níž může klient platit i jakékoliv částky bez nutnosti nosit s sebou kabelku, peněženku nebo samotnou platební kartu.

ČSOB nabízí jak kreditní, tak debetní variantu nálepky. Zájemce si navíc může vybrat z několika originálních designů, které si v rámci testování vybrali samotní klienti. Případně si přes internetovou aplikaci navrhnout její zcela unikátní vzhled - umístit si na ni fotografii svého blízkého, zvířecího mazlíčka nebo jednoduše toho, co chce mít stále na očích. Díky tomu, že majitel nálepku nedává z ruky, se možnost zneužití omezuje na minimum.

"Při zneužití karty třetí osobou klientům, nad rámec zákona a po rychlém prošetření, vracíme případnou odcizenou částku, a to od posledního zadání PIN. Nálepku lze navíc pojistit včetně mobilního telefonu a dalších osobních věcí, a za 11,50 Kč měsíčně (135 Kč ročně) tak získáte pojištění až do výše 20000 Kč. Výhodou je, že si klient může nálepku přilepit na mobilní telefon či na přívěsek na klíče. Z jakéhokoli předmětu - nejčastěji telefonu - tak lze vytvořit rychlý a pohodlný platební nástroj. Rychlý také díky tomu, že při platbě do 500 Kč nezadáváte PIN,“ říká Jana Opršalová, výkonná manažerka útvaru Platební komfort a služby ČSOB.

ČR se stala světovým lídrem v popularitě bezkontaktních karet i podílu terminálů umožňující bezkontaktní platby. Každý druhý terminál je nyní bezkontaktní. ČSOB proto doplňuje do portfolia bezkontaktní nálepku - rychlý, jednoduchý a bezpečný způsob placení, který je vždy po ruce. Klientům navíc nabízí debetní i kreditní variantu, volbu vlastního designu a výhodné pojištění.

"Ideální doba pro zavedení bezkontaktních nálepek nazrála jak z pohledu klienta, tak technologicky. Češi přijali bezkontaktní platby velmi rychle - za necelé tři roky - a navíc máme nyní k dispozici i dostatečně širokou síť terminálů umožňujících bezkontaktní placení, je tak na čem stavět. Plné pokrytí bezkontaktními terminály lze v Česku očekávat do konce příštího roku," říká Peter Demjanovič, ředitel útvaru Karty ČSOB.

Z 10,1 milionu platebních karet v České republice je více než 42 % bezkontaktních. ČSOB jich dosud vydala necelý milion, což představuje cca dvacetiprocentní podíl na trhu. Podmínky pro využívání bezkontaktních technologií se u nás rok od roku radikálně zlepšují.

Článek Československá obchodní banka, a. s. ze dne středa 2. července 2014

Další články od Československá obchodní banka, a. s.