logo CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob

39 procent českých organizací nesleduje návštěvnost svých stránek

Podle průzkumu, který pro CZ.NIC zpracovala společnost Markent, se pouze 61 procent českých firem a organizací zajímá o návštěvnost svých webových sránek. Jedná se o dlouhodobý trend, neboť podobné údaje byly zjištěny i v letech 2006 a 2008.

"Poměrně překvapivé je i to, že nejvíce se o návštěvnost svých internetových stránek zajímají subjekty z oblasti veřejné správy, školství a zdravotnictví a nepodnikatelské subjekty," říká Pavel Tůma, marketingový ředitel CZ.NIC.

Dlouhodobě stagnují i údaje o tom, z jakých domén jsou české internetové prezentace organizací navštěvovány. 79 procent je navštěvováno z domény .CZ, přičemž se nejčastěji jedná o weby firem s méně než 20 zaměstnanci, subjektů z oblasti státní správy, školství a zdravotnictví a nepodnikatelských organizací. Naopak z ostatních domén jsou nejčastěji navštěvovány stránky patřící institucím z finančního sektoru, průmyslovým podnikům a organizacím s alespoň částečnou zahraniční majetkovou účastí.

Přestože se internetové prezentace staly naprosto samozřejmou součástí firemního marketingu, jde o dlouhodobý trend - průzkum přinesl velmi podobné údaje i v letech 2006 a 2008.

Článek CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob ze dne 19. října 2010 - úterý

Další články CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob