logo Daktela s.r.o.

Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník

Řada středně velkých e-shopů nevyužívá automatizované platformy pro komunikaci se zákazníky. Často tak dochází k tomu, že se zájemce o daný produkt do internetového obchodu vůbec nedovolá, případně mu není ihned odpovězeno na e-mail. Firmy tak zbytečně přicházejí o zákazníky a snižují si tak své tržby.

Pokud jakýkoliv internetový obchod dynamicky roste, dříve nebo později se dostane do fáze, kdy je pro zachování co nejkvalitnější péče o zákazníka nutné nasadit nějakou formu automatizované komunikační platformy.

Pro středně velké e-shopy, které již obsluhují více komunikačních kanálů se zákazníky, je ideálním řešením použití callcentrového modulu s tiketovacím systémem, který automaticky každému požadavku přiřadí jedinečné číslo, pod nímž bude dále procesován.

Callcentrový modul umožňuje díky virtuální ústředně hovory monitorovat a mít o nich přehledné a podrobné statistiky. Hovory mohou být nahrávány, na lince lze nastavit pracovní a mimopracovní dobu.

Všechny hovory, e-maily, chaty a Facebook messengery budou evidovány přehledně v jednom webovém rozhraní a automaticky se párovat ke konkrétním zákazníkům.

Je tedy dobře vidět, který požadavek je v jaké fázi, protože se přehledně zobrazuje celá komunikační historie napříč všemi formami komunikace s klientem.

"Důležité je upozornit na to, že ani takto velmi sofistikované systémy nepředstavují například pro menší e-shopy finančně nákladné řešení. Systém Daktela je modulární, takže lze připravit přesně na míru danému internetovému obchodu, a postupně automatizovanou správu komunikace rozšiřovat podle růstu objemu objednávek," říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.

Online nakupování prodělalo v letošním roce skutečně nevídaný boom, jehož katalyzátorem byla samozřejmě jarní pandemie koronaviru a odborníci očekávají, že elektronický obchod dosáhne celosvětově již v příštím roce cca pětiny celkového obratu maloobchodu.

V současnosti funguje v České republice více než 40000 e-shopů, což je v přepočtu na obyvatele nejvíc v celé Evropě.

Další články k tématům - automatizace - callcentrum - email - eshop - Facebook - Richard Baar

Článek Daktela s.r.o. ze dne 19. listopadu 2020 - čtvrtek

Další články od Daktela s.r.o.