Pokud jakýkoliv internetový obchod dynamicky roste, dříve nebo později se dostane do fáze, kdy je pro zachování co nejkvalitnější péče o zákazníka nutné nasadit nějakou formu automatizované komunikační platformy.
Pro středně velké e-shopy, které již obsluhují více komunikačních kanálů se zákazníky, je ideálním řešením použití callcentrového modulu s tiketovacím systémem, který automaticky každému požadavku přiřadí jedinečné číslo, pod nímž bude dále procesován.
Callcentrový modul umožňuje díky virtuální ústředně hovory monitorovat a mít o nich přehledné a podrobné statistiky. Hovory mohou být nahrávány, na lince lze nastavit pracovní a mimopracovní dobu.
Všechny hovory, e-maily, chaty a Facebook messengery budou evidovány přehledně v jednom webovém rozhraní a automaticky se párovat ke konkrétním zákazníkům.
Je tedy dobře vidět, který požadavek je v jaké fázi, protože se přehledně zobrazuje celá komunikační historie napříč všemi formami komunikace s klientem.
"Důležité je upozornit na to, že ani takto velmi sofistikované systémy nepředstavují například pro menší e-shopy finančně nákladné řešení. Systém Daktela je modulární, takže lze připravit přesně na míru danému internetovému obchodu, a postupně automatizovanou správu komunikace rozšiřovat podle růstu objemu objednávek," říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.
Online nakupování prodělalo v letošním roce skutečně nevídaný boom, jehož katalyzátorem byla samozřejmě jarní pandemie koronaviru a odborníci očekávají, že elektronický obchod dosáhne celosvětově již v příštím roce cca pětiny celkového obratu maloobchodu.
V současnosti funguje v České republice více než 40000 e-shopů, což je v přepočtu na obyvatele nejvíc v celé Evropě.
Článek Daktela s.r.o. ze dne 19. listopadu 2020 - čtvrtek
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams