"Z nových klientů máme obrovskou radost, Benefit Plus nastartoval naši spolupráci pouze s hlasovým kanálem, nicméně v současné době se již dokončuje také testování emailového a chatového napojení. Muziker se pak rozhodl hned od začátku spolupráce nasadit všechny nejpoužívanější komunikační linky. U obou partnerů pak řešíme případné nasazení dalších komunikačních kanálů, které reflektují jejich individuální potřeby. Co je ale hlavní, obě značky chtějí inovovat a zefektivňovat své aktuální procesy - takové partnery máme nejraději," říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.
Multikanálové komunikační řešení Daktela dokáže zpracovat:
E-shop Muziker
E-shop obchoduje s vybavením pro volnočasové aktivity, působící v současné době také v dalších 13 zemích Evropy, si přál sjednocení komunikace se zákazníkem do jedné platformy a využití jednoho komunikačního partnera skrz všechny provozované země.
Doposud totiž používal pro každý kanál samostatný nástroj, což mu v konečném důsledku neumožňovalo celistvě analyzovat komunikační data. Současně se svou expanzí do zahraničí narážel na problémy s hlasovými partnery v jednotlivých zemích.
Teprve s Daktelou se mu podařilo zastřešit veškerou hlasovou komunikaci pod jednoho dodavatele. Mimo hlasového kanálu se také rozhodl do systému Daktely zahrnout i komunikaci prostřednictvím emailů, SMS a webového chatu.
Už nyní ale plánují rozšíření o chatbota a sociální sítě.
Benefit Plus
"Koronavirová krize nám navíc ukázala další nespornou výhodu, do Daktely se můžete připojit odkudkoli a z jakéhokoli zařízení. Více než polovina týmu zákaznické podpory Benefit Plus nyní pracuje z domova. Opravdu nevím, jak bychom řešili zákaznické centrum na dálku s dřívějším nastavením," říká Jaroslav Raboch, Product development manager společnosti Benefit Managment s.r.o.
Cílem společnosti Benefit Plus, nejpoužívanějšího systému on-line benefitů v Česku, bylo získat cloudové řešení s uživatelsky jednoduchým ovládáním, které by si současně mohli řešit sami.
Stejně jako Muziker ale chtějí díky tomuto nástroji lépe poznávat potřeby svých zákazníků a do budoucna plánují platformu rozšířit o další kanály.
Článek Daktela s.r.o. ze dne 22. října 2020 - čtvrtek
Automatizace komunikačních systémů se stává trendem v péči o zákazníka
Digitalizace zvyšuje výkonnost a efektivitu firem
Dokonalý přehled o všech interakcích se zákazníky e-shopu
Home office přináší výhody zaměstnancům i zaměstnavatelům
Automatizovaná komunikace e-shop - zákazník
Jak efektivně využít všechny komunikační kanály se zákazníky
Daktela vstupuje na filipínský trh
Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem
Multikanálové komunikační řešení Daktela s integrací Microsoft Teams