logo Daktela s.r.o.

Multikanálové kontaktní centrum zvyšuje efektivitu komunikačních procesů firem

Mezi nové klienty komunikačního řešení Daktela, kteří úspěšně dovršili testovací období, patří Benefit Plus, jenž nový systém nasadil na začátku tohoto roku a Muziker, který přešel na novou cloudovou platformu letos v dubnu. Obě společnosti v této oblasti plánují další inovace.

"Z nových klientů máme obrovskou radost, Benefit Plus nastartoval naši spolupráci pouze s hlasovým kanálem, nicméně v současné době se již dokončuje také testování emailového a chatového napojení. Muziker se pak rozhodl hned od začátku spolupráce nasadit všechny nejpoužívanější komunikační linky. U obou partnerů pak řešíme případné nasazení dalších komunikačních kanálů, které reflektují jejich individuální potřeby. Co je ale hlavní, obě značky chtějí inovovat a zefektivňovat své aktuální procesy - takové partnery máme nejraději," říká Richard Baar, CEO společnosti Daktela.

Multikanálové komunikační řešení Daktela dokáže zpracovat:

E-shop Muziker

E-shop obchoduje s vybavením pro volnočasové aktivity, působící v současné době také v dalších 13 zemích Evropy, si přál sjednocení komunikace se zákazníkem do jedné platformy a využití jednoho komunikačního partnera skrz všechny provozované země.

Doposud totiž používal pro každý kanál samostatný nástroj, což mu v konečném důsledku neumožňovalo celistvě analyzovat komunikační data. Současně se svou expanzí do zahraničí narážel na problémy s hlasovými partnery v jednotlivých zemích.

Teprve s Daktelou se mu podařilo zastřešit veškerou hlasovou komunikaci pod jednoho dodavatele. Mimo hlasového kanálu se také rozhodl do systému Daktely zahrnout i komunikaci prostřednictvím emailů, SMS a webového chatu.

Už nyní ale plánují rozšíření o chatbota a sociální sítě.

Benefit Plus

"Koronavirová krize nám navíc ukázala další nespornou výhodu, do Daktely se můžete připojit odkudkoli a z jakéhokoli zařízení. Více než polovina týmu zákaznické podpory Benefit Plus nyní pracuje z domova. Opravdu nevím, jak bychom řešili zákaznické centrum na dálku s dřívějším nastavením," říká Jaroslav Raboch, Product development manager společnosti Benefit Managment s.r.o.

Cílem společnosti Benefit Plus, nejpoužívanějšího systému on-line benefitů v Česku, bylo získat cloudové řešení s uživatelsky jednoduchým ovládáním, které by si současně mohli řešit sami.

Stejně jako Muziker ale chtějí díky tomuto nástroji lépe poznávat potřeby svých zákazníků a do budoucna plánují platformu rozšířit o další kanály.

Článek Daktela s.r.o. ze dne 22. října 2020 - čtvrtek

Další články od Daktela s.r.o.