logo Dial Telecom a.s.

Dial Telecom posiluje a otevírá nové pracovní pozice

Dial Telecom posiluje své dohledové centrum a otevírá v těchto dnech další pracovní pozici, s názvem Pracovník dohledového centra (NOC). Výběrové řízení pak chce uzavřít na konci října 2011.

Pracovníci dohledového centra v Dial Telecomu mají na starosti monitoring funkčnosti služeb v režimu 24/7, evidenci a řešení incidentů vlastními silami nebo ve spolupráci s dalšími útvary, rovněž komunikaci s externími partnery a dodavateli a základní reporting.

Pro danou pozici musí rovněž splnit základní předpoklady, ať jde o základní znalost angličtiny, technické přemýšlení nebo praxi.

Posílení týmu od 1. listopadu 2011.

Tým dohledového centra Dial Telecomu by se takto měl rozšířit od 1.11. 2011, případní zájemci o pracovní pozici, která bude vykonávána v Praze v Karlíně, se mohou tedy hlásit maximálně do této doby.

Stačí zaslat profesní životopis na petr.prochazka@dialtelecom.cz.

ŠTÍTKY - práce

Článek Dial Telecom a.s. ze dne 6. října 2011 - čtvrtek

Další články Dial Telecom a.s.

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux