logo Dial Telecom a.s.

Dial Telecom posiluje dostupnost služeb v regionech

Dial Telecom rozšířil síť vlastních servisních středisek v regionech. Správu infrastruktury, pohotovostní výjezdy i přípravu a implementaci nových služeb v lokálních působištích umožní rozšíření technického týmu o sedm nových specialistů.

Rozšíření týmu technických specialistů na pozici Field Operator je spojeno s každoročním rozvojem síťové infrastruktury společnosti. Ta je pravidelně modernizována a rozšiřována o nové datové trasy. Dial Telecom u nás v současné době provozuje 4750 km optických kabelů (meziroční nárůst o 270 km).

To představuje 117941 km jednotlivých optických vláken. Součástí je také páteřní síť s nemodernější technologií přenosu dat DWDM. Jedná se o významnou datovou dálnici, která spojuje Českou republiku s důležitým telekomunikačním uzlem v německém Frankfurtu nad Mohanem, jejíž celková kapacita tvoří 400 Gbit/s. Další větve sítě spojují ČR s Polskem a Slovenskem.

Druhým významným důvodem zřízení nových technických středisek v regionech je každoroční nárůst klientské báze Dial Telecomu v maloobchodní i velkoobchodní sféře. Ten je dán jak akvizicemi stávajících technologických firem, tak úspěchy v tendrech na dodávky datových a hlasových služeb soukromých a státních subjektů.

Dial Telecom například nedávno realizoval zakázky pro energetickou společnost NET4GAS nebo ministerstva financí a zdravotnictví.

Nově zřízená technická střediska:

Rozšíření zaměstnaneckého týmu komentuje Pavel Kvíčala, manažer oddělení výstavby a údržby přístupových sítí Dial Telecom, a. s: "Dislokace nových kolegů nám umožní být blíže zákazníkům a pružněji reagovat na jejich požadavky týkající se již provozovaných služeb i přípravy a implementace služeb u nových obchodních případů."

Článek Dial Telecom a.s. ze dne 30. července 2013 - úterý

Další články Dial Telecom a.s.

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů