logo Digital Resources a.s.

Archiv smluv postavený na řešení DMS-IN.CLOUD

DMS-IN.CLOUD je komplexní cenově výhodný a škálovatelný DMS systém pro oblast správy firemních dokumentů a informací (ECM/DMS) poskytovaný formou služby. Je vhodný pro menší a středně velké firmy, které nechtějí mít starosti o HW, dodatečný IT personál, aktualizace lidencí apod.

Společnost Digital Resources uspěla se svým řešením DMS-IN.CLOUD ve výběrovém řízení JetBrains s.r.o. - dodavatele softwaru se zaměřením na tvorbu inteligentních nástrojů pro vývojáře. Jeho cílem bylo změnit stávající způsob uchovávání velkého množství smluv a nahradit stávající řešení novým moderním DMS (Document Management System) systémem.

Výsledné řešení pro JetBrains zahrnuje nová úložiště smluv pro jejich archivaci s detailním nastavením pro konkrétní uživatelské skupiny a jejich členy. Smlouvy tak mohou být vyhledávány podle klíčových slov v názvu nebo metadatech i fulltextově. OCR modul pak zajišťuje vytěžení dokumentů tak, aby bylo možné vyhledávat v celém obsahu archivu smluv.

Další detaily k implementaci DMS-IN.CLOUD jsou k dispozici ke stažení v "Příběhu zákazníka DMS-IN.CLOUD".

DMS-IN.CLOUD - hlavní výhody:

Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 19. listopadu 2021

Další články od Digital Resources a.s.

Správa IT ve společnosti BPS Průmyslové Služby - případová studie

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací