logo Digital Resources a.s.

Jednoduché ECM řešení pro správu firemního obsahu

Většina manažerů preferuje jednoduché a efektivní ukládání firemního obsahu a sdílení souborů s ostatními kolegy. V řadě případů jsou však ve firmách stále používána zbytečně složitá a komplikovaná řešení.

V dnešní době jsou bohužel velice často ve firmách používána taková složitá řešení správy informací, že s nimi není možné efektivně pracovat. Existuje však recept na snadné a hlavně efektivní řízení obsahu - Enterprise Content Management (ECM)!

Digital Resources ve své infografice "Enterprise Content Management - vítězný recept na správu obsahu" přináší doporučení pro efektivní spolupráci a další tipy, jak v této oblasti zlepšit práci zaměstnanců u Vás ve firmě.

Podle M-Files - výrobce jednoho z nejlepších DMS / ECM systémů a asociace AIIM (Association for Information and Image Management) Vám nabízíme recept, který je každý den tisíci společnostmi pokládán za vynikající.

Jak zjednodušit a zlepšit uživatelské ECM prostředí:

Další články k tématům - DMS - ECM - infografika - sdílení souborů - zaměstnanci

Článek Digital Resources a.s. ze dne 18. prosince 2018 - úterý

Další články od Digital Resources a.s.

Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Intelligent Information Management - Webinar

Document Management bez starostí - webinář

Správa firemního obsahu - webinář

Efektivní řízení procesů firmy - webinář

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář