logo Digital Resources a.s.

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Také byste rádi zefektivnili řízení obchodních procesů ve firmě a chcete mít veškeré potřebné informace pohromadě na bezpečném místě a pracovat s nimi snadno, efektivně a v kontextu? Na webináři Digital Resources vám ve středu 27. 1. 2021 od 10:00 do 10:20 hod. ukážeme, jak na to!

V rámci webináře se zaměříme na téma efektivního řízení obchodních aktivit ve firmě a ukážeme, jak lze informace snadno centralizovat, efektivně využívat, řídit a bezpečně uchovávat.

Představíme vám konkrétní nástroje pro obchodníky a jejich manažery - systém Intuo - Company Intelligence, který pomáhá automatizovat procesy, provádět záznamy o veškerých obchodních aktivitách, snadno se v týmu zastupovat, vytvářet reporty a získávat komplexní přehled o dění ve firmě.

92% společností je přesvědčeno, že je potřeba provést nějakou změnu a modernizovat jejich strategii řízení obchodních informací a procesů.

81% zaměstnanců uvádí, že by bylo velice užitečné, kdyby mohli vidět firemní informace v kontextu.

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář:

O informačním systému Intuo

Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.

Pomocí systému Intuo můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy společnosti. Navíc je snadno propojitelný s mnoha dalšími systémy, jako jsou například ECM/DMS nebo ERP systémy.

Komplexně řeší oblasti pro obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.

Další články k tématům - centralizace - CRM - DMS - ECM - ERP - plánování - reporting - webinář - workflow - zdarma

Článek Digital Resources a.s. ze dne 13. ledna 2021 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files

Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací

Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů

Platformy ERP systémů v praxi

Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář

Zaveďte správu firemní agendy do cloudu

Spolupráce Digital Resources s Evolink

Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů

DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě

Správa firemních dokumentů a informací s řešením DMS in Cloud

Inteligentní správa dokumentů eliminuje informační chaos ve firmě

Mezinárodní veletrh IT bezpečnosti IT-SA 2019 s účastí Digital Resources

Vybrat vhodný ERP systém pro firmu není legrace, my vám s tím ale pomůžeme

Jak na informační chaos ve správě firemních dokumentů

Flexibilní workflow s M-Files ve společnosti Deloitte