V rámci webináře se zaměříme na téma efektivního řízení obchodních aktivit ve firmě a ukážeme, jak lze informace snadno centralizovat, efektivně využívat, řídit a bezpečně uchovávat.
Představíme vám konkrétní nástroje pro obchodníky a jejich manažery - systém Intuo - Company Intelligence, který pomáhá automatizovat procesy, provádět záznamy o veškerých obchodních aktivitách, snadno se v týmu zastupovat, vytvářet reporty a získávat komplexní přehled o dění ve firmě.
92% společností je přesvědčeno, že je potřeba provést nějakou změnu a modernizovat jejich strategii řízení obchodních informací a procesů.
81% zaměstnanců uvádí, že by bylo velice užitečné, kdyby mohli vidět firemní informace v kontextu.
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář:
O informačním systému Intuo
Intuo - Company Intelligence je český informační systém postavený na nejmodernějších současných technologiích s vynikajícím poměrem cena/výkon. Nejedná se pouze o běžný CRM systém, ale z hlediska strategického řízení ve firmě je to zejména Business Management Software.
Pomocí systému Intuo můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy společnosti. Navíc je snadno propojitelný s mnoha dalšími systémy, jako jsou například ECM/DMS nebo ERP systémy.
Komplexně řeší oblasti pro obchod, marketing, servis, plánování, realizaci zakázek, workflow, automatizaci firemních procesů a vyhodnocování.
Článek Digital Resources a.s. ze dne 13. ledna 2021 - středa
Automatizace firemních procesů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Jak na informační chaos - webinář
Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal
Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář
Řízení a plánování servisu - webinář
Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář
Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie
Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář
DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů
Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář
Digitální back office s M-Files
Automatizace a digitalizace HR - webinář
Intuo - systém pro efektivní práci z home office
Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie
M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu
Jak na školení zaměstnanců - webinář
Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu
Jak zlepšit firemní procesy - webinář
Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange
Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů
Řízená správa dokumentů - webinář
Jak na efektivní správu firemního obsahu
Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací
QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources
Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář
Jak na efektivní práci z domácího prostředí
Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci
Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář
Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files
Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů
Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files
Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací
Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů
Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář
Zaveďte správu firemní agendy do cloudu
Spolupráce Digital Resources s Evolink
Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů
DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě
Správa firemních dokumentů a informací s řešením DMS in Cloud
Inteligentní správa dokumentů eliminuje informační chaos ve firmě
Mezinárodní veletrh IT bezpečnosti IT-SA 2019 s účastí Digital Resources
Vybrat vhodný ERP systém pro firmu není legrace, my vám s tím ale pomůžeme