STAPRO Liberec software pokrývá zejména oblast severní Čechy, zatímco Orange Solutions - dceřiná společnost Digital Resources, se zaměřuje primárně na Hlavní město Praha, střední Čechy a okolní oblasti. Zároveň je možné navzájem realizovat přátelské přechody zákazníků mezi oběma společnostmi.
Společné partnerství umožňuje nasazovat podnikové systémy i v těch největších společnostech, nebo firmách s rozsáhlými analytickými požadavky a komplexními procesy. Rozšířené portfolio produktů dává zákazníkům svobodu ve výběru toho nejvhodnějšího řešení.
Vzájemná spolupráce obou firem intenzivně probíhá i v rámci technologické oblasti, ať už se jedná o nadstavby systému Helios Orange či o oblast DMS (Document Management Systém).
STAPRO Liberec software je významným partnerem Digital Resources v implementaci DMS řešení M-Files - moderní platformy pro správu firemních informací a dokumentů, která je založena na bázi metadat - proto není třeba hledat obsah podle jeho fyzického umístění. Uživatelům stačí jen vědět jakoukoliv informaci, ať už je to název, část textu, typ dokumentu, přidružená organizace apod.
Aktuálně obě společnosti rozšiřují spolupráci i o M-Files v cloudu - služba DMS-IN.CLOUD. Jde o moderní řešení správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí IT infrastruktury. Je vhodné zejména pro menší a středně velké firmy. Nabízí komplexní řešení pro dokument management v cloudu bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent apod.
"Dlouholetá spolupráce a vzájemná důvěra vytváří příjemné prostředí pro naše společné zákazníky. Firmy, o které pečujeme, tak mají lepší přístup k nejmodernějším technologiím, ať už v oblasti ERP, CRM, DMS, inteligentního vytěžování nebo umělé inteligence," říká Jan Sedláček, předseda představenstva, Digital Resources a.s.
O ERP systému Helios Orange
Helios Orange je jeden z nejrozšířenějších podnikových informačních systémů. Patří mezi technologicky vyspělé ERP podnikové informační a ekonomické systémy zefektivňující veškeré běžné i vysoce specializované firemní procesy. Poskytuje dokonalý přehled o aktuálních výsledcích ve firmě, automatizaci rutinních operací, zefektivňování provozu, snižování nákladů a účinnou komunikaci.
Helios Orange je určen zejména menším a středně velkým firmám, které potřebují stabilní řešení a vysoký výkon podnikového systému. Přináší standardy v oblasti účetnictví a kvalitní prostředí jako základ pro integraci s dalšími systémy, či moduly.
Článek Digital Resources a.s. ze dne 17. června 2020 - středa
Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář
Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář
Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika
S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika
Efektivní plánování a řízení servisu - infografika
Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář
Automatizace firemních procesů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Jak na informační chaos - webinář
Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal
Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář
Řízení a plánování servisu - webinář
Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář
Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie
Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář
DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů
Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář
Digitální back office s M-Files
Automatizace a digitalizace HR - webinář
Intuo - systém pro efektivní práci z home office
Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie
M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu
Jak na školení zaměstnanců - webinář
Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu
Jak zlepšit firemní procesy - webinář
Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange
Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů
Řízená správa dokumentů - webinář
Jak na efektivní správu firemního obsahu
Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací
QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources
Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář
Jak na efektivní práci z domácího prostředí
Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci
Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář
Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files
Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů
Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files
Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací
Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů
Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář
Zaveďte správu firemní agendy do cloudu
Spolupráce Digital Resources s Evolink
Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů
DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě