logo Digital Resources a.s.

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Partnerství mezi Orange Solutions a STAPRO Liberec software je inspirací mnoha firmám na trhu, které se na první pohled zdají být vzájemnými konkurenty. Vhodný systém spolupráce, a to zejména z dlouhodobého hlediska, může být velice prospěšný jak oběma stranám, tak i jejich zákazníkům.

STAPRO Liberec software pokrývá zejména oblast severní Čechy, zatímco Orange Solutions - dceřiná společnost Digital Resources, se zaměřuje primárně na Hlavní město Praha, střední Čechy a okolní oblasti. Zároveň je možné navzájem realizovat přátelské přechody zákazníků mezi oběma společnostmi.

Společné partnerství umožňuje nasazovat podnikové systémy i v těch největších společnostech, nebo firmách s rozsáhlými analytickými požadavky a komplexními procesy. Rozšířené portfolio produktů dává zákazníkům svobodu ve výběru toho nejvhodnějšího řešení.

Vzájemná spolupráce obou firem intenzivně probíhá i v rámci technologické oblasti, ať už se jedná o nadstavby systému Helios Orange či o oblast DMS (Document Management Systém).

STAPRO Liberec software je významným partnerem Digital Resources v implementaci DMS řešení M-Files - moderní platformy pro správu firemních informací a dokumentů, která je založena na bázi metadat - proto není třeba hledat obsah podle jeho fyzického umístění. Uživatelům stačí jen vědět jakoukoliv informaci, ať už je to název, část textu, typ dokumentu, přidružená organizace apod.

Aktuálně obě společnosti rozšiřují spolupráci i o M-Files v cloudu - služba DMS-IN.CLOUD. Jde o moderní řešení správy dokumentů a informací v kombinaci s oblastí IT infrastruktury. Je vhodné zejména pro menší a středně velké firmy. Nabízí komplexní řešení pro dokument management v cloudu bez starostí o hardware, dodatečný personál, aktualizace serverových komponent apod.

"Dlouholetá spolupráce a vzájemná důvěra vytváří příjemné prostředí pro naše společné zákazníky. Firmy, o které pečujeme, tak mají lepší přístup k nejmodernějším technologiím, ať už v oblasti ERP, CRM, DMS, inteligentního vytěžování nebo umělé inteligence," říká Jan Sedláček, předseda představenstva, Digital Resources a.s.

O ERP systému Helios Orange

Helios Orange je jeden z nejrozšířenějších podnikových informačních systémů. Patří mezi technologicky vyspělé ERP podnikové informační a ekonomické systémy zefektivňující veškeré běžné i vysoce specializované firemní procesy. Poskytuje dokonalý přehled o aktuálních výsledcích ve firmě, automatizaci rutinních operací, zefektivňování provozu, snižování nákladů a účinnou komunikaci.

Helios Orange je určen zejména menším a středně velkým firmám, které potřebují stabilní řešení a vysoký výkon podnikového systému. Přináší standardy v oblasti účetnictví a kvalitní prostředí jako základ pro integraci s dalšími systémy, či moduly.

Další články k tématům - automatizace - CRM - DMS - ERP - Helios Orange - M-Files - umělá inteligence - Jan Sedláček

Článek Digital Resources a.s. ze dne 17. června 2020 - středa

Další články od Digital Resources a.s.

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files

Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací

Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů

Platformy ERP systémů v praxi

Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář

Zaveďte správu firemní agendy do cloudu

Spolupráce Digital Resources s Evolink

Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů

DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě

Správa firemních dokumentů a informací s řešením DMS in Cloud

Inteligentní správa dokumentů eliminuje informační chaos ve firmě

Mezinárodní veletrh IT bezpečnosti IT-SA 2019 s účastí Digital Resources

Vybrat vhodný ERP systém pro firmu není legrace, my vám s tím ale pomůžeme

Jak na informační chaos ve správě firemních dokumentů

Flexibilní workflow s M-Files ve společnosti Deloitte

ECM systém M-Files na Týdnu inovací

Inteligentní správa firemních informací

Ako na informačný chaos

Jak snadno a rychle eliminovat informační chaos ve firmě