logo Digital Resources a.s.

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Kolik času stráví zaměstnanec hledáním informací a jaké jsou dopady ztráty produktivity? McKinsey říká, že je to 1,8 hodiny každý den - v průměru 9,3 hodiny týdně. Představte si, jaké zvýšení produktivity byste zaznamenali, kdyby tento čas nebyl promarněn hledáním informací.

Firemní informace jsou často ukládány nesystematicky na různých úložištích - to pak vede k chaosu ve sdílení dokumentů i v agendě firemního e-mailu.

A co kdyby vůbec nezáleželo na tom, kde jaká informace leží a v jakém systému je ulužena? Co kdyby jste si mohli být jisti, že vždy používáte tu nejaktuálnější verzi souboru? A co kdyby byla správa obsahu a spolupráce mezi zaměstnanci mnohem jednodušší a bezpečnější než dosud?

Potíže se správou informací můžete vyřešit snadno a rychle - ušetříte tím spoustu času.

Nová infografika Digital Resources představuje:

Další články k tématům - automatizace - CRM - ERP - infografika - produktivita práce - workflow - zaměstnanci

Článek Digital Resources a.s. ze dne 12. února 2021 - pátek

Další články od Digital Resources a.s.

Správa firemního obsahu - webinář

Efektivní řízení procesů firmy - webinář

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci