Nasazením systému Intuo společnost Dagros zásadním způsobem zkvalitnila sdílení informací mezi jednotlivými pracovníky. Zhruba 25 uživatelů má nyní k dispozici kvalitní data, servis lépe plánuje práci servisním technikům, obchodníci mají lepší nástroje pro přípravu nabídky a management má k dispozici velmi přesné informace v reálném čase.
Hlavní cíle projektu nasazení systému Intuo:
"Intuo nám pomohlo dostat pod kontrolu práci obchodních zástupců, a to hlavně jejich schůzky, příležitosti a nabídky. Pod kontrolu jsme dostali i práci servisního oddělení, zlepšila se evidence servisních zásahů a přehled dle jednotlivých zařízení u zákazníků. Implementace z našeho pohledu byla složitější, než jsme čekali, ale nyní si práci bez systému systému Intuo již nedokážeme představit," říká Zdeněk Šilar, ředitel společnosti Dagros, s.r.o.
Intuo je Business Management Software - díky němu můžete snadno a efektivně plánovat, organizovat a řídit jakékoliv procesy ve firmě. Navíc je snadno propojitelný s řadou dalších systémů, jako jsou například ECM / DMS nebo ERP.
Systém Intuo využívá moderní technologie postavené na třívrstvé architektuře. Databázovým základem je Microsoft SQL Server a o přístup k SQL databázi včetně řízení práv se stará Intuo Server.
S uživateli komunikuje Intuo klient. Ten je buď plnohodnotný v prostředí Microsoft .NET Framework nebo tenký prostřednictvím webového rozhraní - prohlížeč, tablet, telefon.
Intuo obsahuje rozhraní a propojení k řadě dalších systémů:
O společnosti Dagros, s.r.o.
Dagros působí v oblasti prodeje a servisu zemědělské a komunální techniky. Veškeré obchodní procesy byly spravovány ve formě dokumentů v Microsoft Excel či Word, což zaměstnancům znemožňovalo hladký průběh firemních procesů a efektivní komunikaci mezi kolegy.
Zároveň byla nedostatečně propojena oblast obchodu s oblastí servisu. Jediným systémem, se kterým společnost Dagros pracovala, byl ekonomický systém ABRA používaný ve fázi realizace projektů a fakturace.
Stávající řešení již nedostačovalo a bylo třeba zásadním způsobem zlepšit tok informací uvnitř firmy.
Článek Digital Resources a.s. ze dne 1. února 2019 - pátek
Automatizace firemních procesů - webinář
Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář
Jak na informační chaos - webinář
Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal
Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář
Řízení a plánování servisu - webinář
Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář
Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie
Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář
Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář
DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů
Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář
Digitální back office s M-Files
Automatizace a digitalizace HR - webinář
Intuo - systém pro efektivní práci z home office
Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie
M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu
Jak na školení zaměstnanců - webinář
Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu
Jak zlepšit firemní procesy - webinář
Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange
Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů
Řízená správa dokumentů - webinář
Jak na efektivní správu firemního obsahu
Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací
QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources
Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář
Jak na efektivní práci z domácího prostředí
Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci
Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář
Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files
Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů
Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář
Inteligentní vytěžování dat - webinář
Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files
Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací
Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů
Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář
Zaveďte správu firemní agendy do cloudu
Spolupráce Digital Resources s Evolink
Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů
DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě
Správa firemních dokumentů a informací s řešením DMS in Cloud
Inteligentní správa dokumentů eliminuje informační chaos ve firmě
Mezinárodní veletrh IT bezpečnosti IT-SA 2019 s účastí Digital Resources
Vybrat vhodný ERP systém pro firmu není legrace, my vám s tím ale pomůžeme