logo Digital Resources a.s.

Snadná a intuitivní práce se správou firemního obsahu v M-Files

M-Files jednoduchým a efektivním přístupem ke správě firemního obsahu změní způsob vaší práce. Toto moderní DMS řešení pomáhá uchovávat podnikové dokumenty v bezpečném centrálním úložišti, které je přístupné z libovolného zařízení.

Veškerý obsah je tříděn na základě toho čím je, místo toho, kde je uložen. Nikdy si tedy nemusíte pamatovat, kde jsou vaše dokumenty uloženy nebo která jejich verze je ta správná. Přidávání dokumentů do M-Files je jednoduché - jsou integrovány s vaším aktuálním prostředím.

M-Files mohou být nasazena jako on-premises (instalace na vlastním firemním serveru), v cloudu nebo v kombinaci obou způsobů - tedy hybridního nasazení.

Rychlá a přehledná práce s fakturami

Například doručenou fakturu, kterou máte v e-mailu, můžete do M-Files uložit přímo v Microsoft Outlooku. Jakoukoli přílohu můžete otevřít v Microsoft Office a bezproblémově ji uložit přímo do M-Files, jako kdybyste ji ukládali do svého počítače. Pak už stačí přidat základní informace týkající se dokumentu a pak už jen kliknete na tlačítko vytvořit.

Manuální řízení firemních procesů, jako je schvalování faktur je vyčerpávající a časově náročné. M-Files automatizují schvalovací procesy, jakmile je faktura vložena do systému. Manažer odpovědný za schvalování faktur tak okamžitě vidí, že existuje nová, čekající na schválení. Faktura může být zobrazena samozřejmě i na mobilním zařízení a rychle schválena.

Následné vyhledání této faktury je rychlé a snadné. Vzhledem k tomu, že obsah je uspořádán na základě toho čím je, klíčová slova jako název společnosti a faktura jsou vše, co k vyhledání potřebujete.

S M-Files snadno a rychle vytvoříte dynamické pohledy, které nabídnou osobní virtuální složky a pak organizují informace automaticky. Příkladem mohou být faktury tříděné podle data, čekající na schválení nebo již schválené.

Verzování dokumentů

V M-Files máte jistotu aktuální verze každého dokumentu. Dokument, který chcete upravit si jednoduše rezervujete, což chrání jeho obsah před externími změnami v průběhu vaší práce. Jakmile úpravy ukončíte, jednoduše publikujete dokument zpět do systému.

Prohlížení historie provedených změn nebo návrat k předchozí verzi jasou také snadné. M-Files umožňují rychlé sdílení obsahu, aniž by bylo třeba cokoli hledat.

Jednoduše jen kliknete pravým tlačítkem myši, chcete-li dokument odeslat jako přílohu e-mailu. Nebo sdílejte veřejný odkaz s někým, kdo je mimo vaši společnost.

Automatická oprávnění zajišťují, že každý ve vaší společnosti má v M-Files povolen přístup k souborům a informacím, které potřebuje dle své role ve firmě. Přistupovat ke konkrétním dokumentům mohou pouze ti, kteří je opravdu potřebují.

Oprávnění jsou nastavována automaticky, a to i v případě, že dochází ke změnám v organizační struktuře společnosti.

Článek Digital Resources a.s. ze dne 19. ledna 2018 - pátek

Další články od Digital Resources a.s.

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR

Jak na efektivní správu firemního obsahu

Centralizovaná platforma v cloudu pro správu firemních informací

QMS a správa firemních dokumentů v sérii webinářů Digital Resources

Řízení vzdálených týmů pomocí CRM Intuo pro home office - webinář

Jak na efektivní práci z domácího prostředí

Řízení a plánování servisu v mobilní aplikaci

Jak na oběh firemních dokumentů bez papíru - webinář

Správa smluv a technické dokumentace SPOLCHEMIE běží na M-Files

Bezplatné licence M-Files pro neziskovku Cesta domů

Sdílení dokumentů a řízení firemních procesů - webinář

Inteligentní vytěžování dat - webinář

Jak řešit komplexní správu dokumentů pomocí chytrých nástrojů M-Files

Jak eliminovat informační chaos ve správě firemních dokumentů a informací

Jak na inteligentní správu firemních informací a dokumentů

Platformy ERP systémů v praxi

Intelligent Metadata Layer - M-Files webinář

Zaveďte správu firemní agendy do cloudu

Spolupráce Digital Resources s Evolink

Webinář o workflow a automatizaci firemních procesů

DMS systém pro správu dokumentů odstraní informační chaos ve firmě

Správa firemních dokumentů a informací s řešením DMS in Cloud

Inteligentní správa dokumentů eliminuje informační chaos ve firmě

Mezinárodní veletrh IT bezpečnosti IT-SA 2019 s účastí Digital Resources

Vybrat vhodný ERP systém pro firmu není legrace, my vám s tím ale pomůžeme

Jak na informační chaos ve správě firemních dokumentů

Flexibilní workflow s M-Files ve společnosti Deloitte

ECM systém M-Files na Týdnu inovací

Inteligentní správa firemních informací

Ako na informačný chaos

Jak snadno a rychle eliminovat informační chaos ve firmě

Srovnání různých platforem ERP systémů

Stop informačnímu chaosu

Technologická snídaně s M-Files

Intuo ve společnosti Dagros