logo Digital Resources a.s.

Snadná a intuitivní práce se správou firemního obsahu v M-Files

M-Files jednoduchým a efektivním přístupem ke správě firemního obsahu změní způsob vaší práce. Toto moderní DMS řešení pomáhá uchovávat podnikové dokumenty v bezpečném centrálním úložišti, které je přístupné z libovolného zařízení.

Veškerý obsah je tříděn na základě toho čím je, místo toho, kde je uložen. Nikdy si tedy nemusíte pamatovat, kde jsou vaše dokumenty uloženy nebo která jejich verze je ta správná. Přidávání dokumentů do M-Files je jednoduché - jsou integrovány s vaším aktuálním prostředím.

M-Files mohou být nasazena jako on-premises (instalace na vlastním firemním serveru), v cloudu nebo v kombinaci obou způsobů - tedy hybridního nasazení.

Rychlá a přehledná práce s fakturami

Například doručenou fakturu, kterou máte v e-mailu, můžete do M-Files uložit přímo v Microsoft Outlooku. Jakoukoli přílohu můžete otevřít v Microsoft Office a bezproblémově ji uložit přímo do M-Files, jako kdybyste ji ukládali do svého počítače. Pak už stačí přidat základní informace týkající se dokumentu a pak už jen kliknete na tlačítko vytvořit.

Manuální řízení firemních procesů, jako je schvalování faktur je vyčerpávající a časově náročné. M-Files automatizují schvalovací procesy, jakmile je faktura vložena do systému. Manažer odpovědný za schvalování faktur tak okamžitě vidí, že existuje nová, čekající na schválení. Faktura může být zobrazena samozřejmě i na mobilním zařízení a rychle schválena.

Následné vyhledání této faktury je rychlé a snadné. Vzhledem k tomu, že obsah je uspořádán na základě toho čím je, klíčová slova jako název společnosti a faktura jsou vše, co k vyhledání potřebujete.

S M-Files snadno a rychle vytvoříte dynamické pohledy, které nabídnou osobní virtuální složky a pak organizují informace automaticky. Příkladem mohou být faktury tříděné podle data, čekající na schválení nebo již schválené.

Verzování dokumentů

V M-Files máte jistotu aktuální verze každého dokumentu. Dokument, který chcete upravit si jednoduše rezervujete, což chrání jeho obsah před externími změnami v průběhu vaší práce. Jakmile úpravy ukončíte, jednoduše publikujete dokument zpět do systému.

Prohlížení historie provedených změn nebo návrat k předchozí verzi jasou také snadné. M-Files umožňují rychlé sdílení obsahu, aniž by bylo třeba cokoli hledat.

Jednoduše jen kliknete pravým tlačítkem myši, chcete-li dokument odeslat jako přílohu e-mailu. Nebo sdílejte veřejný odkaz s někým, kdo je mimo vaši společnost.

Automatická oprávnění zajišťují, že každý ve vaší společnosti má v M-Files povolen přístup k souborům a informacím, které potřebuje dle své role ve firmě. Přistupovat ke konkrétním dokumentům mohou pouze ti, kteří je opravdu potřebují.

Oprávnění jsou nastavována automaticky, a to i v případě, že dochází ke změnám v organizační struktuře společnosti.

Článek Digital Resources a.s. ze dne pátek 19. ledna 2018

Další články od Digital Resources a.s.

Jak na informační chaos - ICT snídaně

Automatizace pomocí workflow - infografika

Automatizace a digitalizace od dokumentů až po procesy - webinář

Digitalizace a bezpapírová kancelář - ICT snídaně

Řízení a plánování servisu - webinář

Bezpečné sdílení dokumentů a spolupráce - webinář

Contract Management - webinář

M-Files Hubshare poskytuje bezpečný pracovní prostor pro spolupráci a správu dokumentů

Snadná správa dokumentů bez implementace - webinář

Inovace v oblasti správy firemních dokumentů a informací - ICT snídaně

Integrace M-Files a ERP HELIOS iNuvio - případová studie

Logistický sklad v HELIOS iNuvio - webinář

Spolupráce při tvorbě obsahu - infografika

Dodržování směrnic, compliance, QMS - ICT snídaně

Výhody digitalizace firemních dokumentů

Hlasy zákazníků řadí M-Files mezi silné hráče na trhu v oblasti IT Enterprise

Řízení obchodních aktivit odkudkoliv - webinář

Jak nahradit oběh papírových dokumentů - webinář

Bezpečnost informací a compliance - infografika

Ocenění Pozoruhodný produkt 2023 pro DMS-IN.CLOUD

Využití ERP HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Podnikové informační systémy a IT služby Digital Resources

Řízení a plánování servisu - webinář

Efektivní procesování faktur - webinář

M-Files a DOCU-X OCR ve společnosti PETROF - případová studie

Jak eliminovat informační chaos ve firmě - ICT snídaně

Jak zefektivnit práci advokátní kanceláře - webinář

Document Management ve farmaceutických firmách - webinář

Orchestrace podnikových systémů ve společnosti PETROF

Správa informací bez starostí - webinář

Nové video představuje inovativní správu dokumentů a informací s M-Files

Řízení firemních procesů - ICT snídaně

Automatizace a digitalizace HR oddělení - webinář

Modernizace pokladního systému pomocí HELIOS iNuvio

Efektivní řízení vzdálených týmů - webinář

Firmám často chybí automatizované workflow v nástrojích pro řízení obchodních aktivit

Tým M-Files v Digital Resources patří do Global Top 10

Správa firemního obsahu - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Řízená správa dokumentů - webinář

Série webinářů z oblasti QMS

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - ICT snídaně

Přejděte na nový ERP systém HELIOS iNuvio - ICT snídaně

Video s praktickou ukázkou řízení servisu pomocí řešení Intuo Servis

Jak odstranit potíže s informačním chaosem ve firmě - ICT snídaně

Řízení firemních procesů odkudkoliv - webinář

Jak na efektivní správu firemních dokumentů a informací

Najděte si své ideální řešení pro správu firemních dokumentů