logo Digital Resources a.s.

Správa firemního obsahu - webinář

Webinář Digital Resources bude věnován správě obsahu ve firmě pomocí ECM - systému, který zahrnuje procesy, činnosti, metody a technologie pro získávání, ukládání, archivaci a distribuci dokumentů. Akce se koná ve středu 18. 8. 2021 od 10:00 do 10:20 hod. - pro registrované zdarma.

Jaké jsou nejčastější potíže se správou obsahu ve firmách? A jak tyto výzvy řešit? Jak najít vždy přesně to, co hledám a neztrácet přitom spoustu času vyhledáváním aktuálních verzí souborů?

Účastníkům webináře představíme inteligentní správu firemního obsahu pomocí finského ECM systému M-Files, Lídra dle společnosti Nucleus Research a Vizionáře dle Gartnera.

Zaměříme se na bezpečnou a efektivní spolupráci a sdílení obsahu nejen mezi kolegy, ale i externími subjekty.

Webinář Digital Resources je pro registrované zdarma a koná se ve středu 18. 8. 2021 v době od 10:00 do 10:20 hod.

DMS systém M-Files

Document management systém M-Files je špičkovým nástrojem nejen pro správu, sdílení a třídění dokumentů, ale i pro automatizaci procesů, workflow a verzování upravovaných dokumentů.

M-Files pomáhají uchovávat veškerý obsah v bezpečném centrálním úložišti, které je přístupné z jakéhokoliv zařízení, jako je klasický počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon.

ECM (Enterprise Content Management) systém M-Files může být provozován on-premises, v cloudu nebo oběma způsoby pomocí hybridního nasazení.

Poskytuje dokonalé uživatelské prostředí, které lze jednoduše integrovat do firemní infrastruktury a propojit s celou řadou dalších systémů.

Článek Digital Resources a.s. ze dne 23. července 2021 - pátek

Další články od Digital Resources a.s.

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Intelligent Information Management - Webinar

Document Management bez starostí - webinář

Správa firemního obsahu - webinář

Efektivní řízení procesů firmy - webinář

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář

Jak na digitální HR