logo Digital Resources a.s.

Stop informačnímu chaosu

Potřebujete řešit firemní workflow a chcete zavést pořádek do práce s firemními dokumenty? Přijďte ve čtvrtek 7. 3. 2019 do hotelu Leonardo Praha na technologickou snídani Digital Resources, dobrou kávu a skvělé občerstvení spojené se zajímavými ukázkami a tématy!

Účastníkům ICT snídaně představíme finský systém M-Files, který opět zvítězil v americkém testu Top Ten Reviews a stal se Vizionářem dle společnosti Gartner.

Akce se koná ve čtvrtek 7. 3. 2019 od 08:25 do 09:30 hod. v Hotel Leonardo Praha, Karolíny Světlé 27, Praha 1. 

Cena: zdarma pro 2 osoby z firmy, další osoba 680 Kč.

Zaměříme se na témata:

V závěru společného setkání proběhne slosování, ve kterém výherce získá dvě VIP vstupenky na hokejový zápas HC Sparta Praha - Bílí Tygři Liberec v termínu 8. 3. 2019 včetně bohatého rautu a alkoholických & nealkoholických nápojů v PartyBoxu O2 arény.

Přednášející:

M-Files - Document Management System

Systém správy dokumentů M-Files přináší jednoduché ovládání, snadnou administraci, špičkové workflow pro automatizaci oběhu a schvalování dokumentů. Solidní technologie je připravena na propojování s dalšími systémy uvnitř firmy. Provázanost s prostředím Microsoft Windows a Microsoft Outlook usnadňuje užívání i méně zdatným uživatelům a zrychluje vlastní nasazení.

Díky M-Files můžete k dokumentům přistupovat ze svého počítače, tabletu, nebo mobilu. Dokumenty jsou v bezpečí a máte jistotu řízeného přístupu k informacím dle uživatelských oprávnění.

Document Management System M-Files využívá již na 300000 uživatelů v 70 zemích a téměř 30 jazykových lokalizacích včetně češtiny.

Další články k tématům - automatizace - CRM - DMS - dokumenty - ECM - ERP - schvalování - smlouvy - Windows - workflow

Článek Digital Resources a.s. ze dne 18. února 2019 - pondělí

Další články od Digital Resources a.s.

Správa firemních informací a dokumentů okamžitě a bez starostí - webinář

Produktové video k propojení M-Files na Datové schránky

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Datové schrány v DMS systému M-Files

Intelligent Information Management - Webinar

Document Management bez starostí - webinář

Správa firemního obsahu - webinář

Efektivní řízení procesů firmy - webinář

Intuo Servis s oceněním Pozoruhodný produkt 2021 - nástroje řízení a plánování servisu ve firmě

Integrace podnikových systémů - webinář

Školení zaměstnanců - webinář

Audity a nápravná a preventivní opatření - webinář

Správa řízené dokumentace - webinář

Quality Management System Intro - webinář

Průvodce světem ECM - 10 tipů pro výběr vhodného řešení

Efektivní plánování a řízení servisu - webinář

Profesionální IT služby pro nejrůznější oblasti a specializace

Správa dokumentů bez starostí - webinář

Nástroje pro řízení a plánování servisu pomáhají v práci techniků

Automatizace firemních procesů - infografika

Efektivní práce v advokátní kanceláři - webinář

Digitalizace a automatizace HR procesů - webinář

Jak lépe řídit obchodní aktivity firmy - infografika

S inteligentní správou informací ušetříte polovinu pracovního dne - infografika

Efektivní plánování a řízení servisu - infografika

Řízení geograficky rozptýlených týmů - webinář

Automatizace firemních procesů - webinář

Efektivní řízení obchodních aktivit - webinář

Jak na informační chaos - webinář

Efektivní práce advokátní kanceláře s podporou Intuo Legal

Digitalizace a inteligentní správa firemních dokumentů - webinář

Řízení a plánování servisu - webinář

Moderní nástroje pro lepší správu a sdílení obsahu - webinář

Intuo Servis ve společnosti ČEZ ESCO - případová studie

Správa firemních dokumentů a informací bez starostí - webinář

Inovace v oblasti správy dokumentů a informací - webinář

DMS-IN.CLOUD - ideální řešení v cloudu pro správu firemních dokumentů

Řízení firemních procesů a nástroje pro home office - webinář

Digitální back office s M-Files

Automatizace a digitalizace HR - webinář

Intuo - systém pro efektivní práci z home office

Intuo Legal v advokátní kanceláři Skils - případová studie

M-Files nastavují standard pro správu firemního obsahu

Jak na školení zaměstnanců - webinář

Automatizace firemních procesů s M-Files v NEY spořitelním družstu

Jak zlepšit firemní procesy - webinář

Užitečná firemní spolupráce při zavádění ERP Helios Orange

Dokonalé nástroje pro snadnou a efektivní spolupráci vzdálených týmů

Řízená správa dokumentů - webinář