logo Dimension Data Czech Republic a.s.

Data z kontaktního centra jsou nejhodnotnějším majetkem firmy

V horizontu pěti let je považováno analytické zpracování dat za nejdůležitější faktor rozvoje kontaktních center. 40% z nich však nemá žádný analytický nástroj.

Podle nového průzkumu Dimension Data o kontaktních centrech - Global Contact Centre Benchmarking Report (GCCBR) organizace neinvestují do analytických technologií, které by jim usnadnily pochopení dat shromážděných na základě komunikace zákazníků s kontaktními centry.

Mezi tato data přitom patří i ta o preferencích zákazníků. A zatímco si všichni uvědomují, že nejvýznamnějším trendem ovlivňujícím celý průmysl kontaktních center bude v následujících pěti letech právě analytické zpracování, není zcela jasno v tom, co organizace dělají pro vytěžení svých dat.

Report GCCBR, který se letos dočkal již 18. pokračování, je jedinou zprávou svého druhu, která zkoumá jak strategické, tak i provozní trendy globálního průmyslu komunikačních center. Letos se průzkumu zúčastnilo 901 organizací ze 72 zemí Asie, Tichomoří, Austrálie, Severní a Jižní Ameriky, Středního východu a Afriky i Evropy.

"Zákazníci poskytují firmám ohromné množství dat, a to jak prostřednictvím telefonní komunikace s operátory kontaktního centra, tak i prostřednictvím dalších kanálů včetně sociálních médií, SMS, elektronické pošty nebo chatu. Tato data jsou velmi důležitá pro firmy, které chtějí při svém podnikání zohledňovat individuální potřeby zákazníků," říká Zbyszek Lugsch, Solutions and Business Development Director z Dimension Data.

V průzkumu více než 401 procent dotázaných organizací uvedlo, že nemají nástroje pro analytické zpracování dat ani možnosti analyzovat vícekanálovou komunikaci, kam spadají například aplikace pro chytré telefony, webový chat nebo samoobslužné kanály.

Navíc více než polovina účastníků (52%) konstatovala, že jejich kontaktní centra nesdílí své vědomosti o zákaznících se zbytkem firmy - například s obchodníky. To je v přímém rozporu s pohledem účastníků průzkumu na význam analytického zpracování dat v následujících pěti letech.

Dimension Data patří v oblasti kontaktních center k nejsilnějším partnerům, a to v České republice. Svědčí o tom celkem více než 6000 instalovaných pracovišť pro telefonní operátory, banky, energetické společnosti, pojišťovny, leasingové společnosti, poskytovatele služeb, ale i mnohem menší instituce.

Další články k tématům - kontaktní centrum - operátor - průmysl - průzkum - SMS - telefon - Zbyszek Lugsch

Článek Dimension Data Czech Republic a.s. ze dne pondělí 22. června 2015

Další články od Dimension Data Czech Republic a.s.

Digitalizace v IT průmyslu je klíčovým trendem roku 2017

Průzkum o stavu podnikových sítích

Analýza dat z etap Tour de France

Podnikové IT strategie v roce 2016

Řešení zálohování a obnovy dat pro datová centra

Koncoví uživatelé jsou stále častěji cílem kybernetických zločinců

Kontaktní centrum na míru pro obchodní aktivity firem z různých segmentů

Data z kontaktního centra jsou nejhodnotnějším majetkem firmy

Bez možnosti digitální komunikace odcházejí zákazníci ke konkurenci

Vzdělávací akademie Dimension Data

Next Generation Workspace - pracoviště nové generace

NextiraOne přechází pod Dimension Data

Dimension Data posilují svou strategii zaměřenou na cloud computing

Před rizikem úniku dat není imunní žádná společnost

32 ocenění pro Dimension Data na partnerské konferenci Cisco Partner Summit 2011

Sjednocená komunikace mění způsoby podnikání

Společnosti z žebříčku Fortune Global 500 důvěřují schopnostem Dimension Data

Zbyszek Lugsch, nový Sales Solutions Director Dimension Data

Dimesion Data jako hlavní architekt datového centra Českých Radiokomunikací

Dimension Data s certifikací VCE aliance

Dimension Data rozšiřuje spolupráci s Cisco IronPort

Ocenění Global Application Delivery Network Partner of the Year pro Dimension Data

Ifrasruktura pro vidoekonference skupiny Kofola na technologiích Tandberg

Global Cisco Certificaton pro Dimension Data

Cisco a TANDBERG přináší novou éru podnikové spolupráce

Cloud.cz, mikroportál se zaměřením na virtuální datová centra

Solution Provider of the Year od společnosti Vmware, globální ocenění pro Dimension Data

Dimension Data ve fiskálním roce 2009 zvýšila své roční příjmy

Organizace začínají investovat do strategie IT bezpečnosti

Dimension Data pomáhá vytvářet zelené sítě

Dimension Data představuje Cisco Unified Computing System v České republice