logo Dimension Data Czech Republic a.s.

Dimension Data pomáhá vytvářet zelené sítě

Organizace, které vyžadují nákladově efektivní prostředky ke zlepšení svého přístupu k životnímu prostředí prostřednictvím lepšího porozumění svým sítím, mají nyní k dispozici novou robustní službu.

Služba posouzení životnosti technologií (Technology Lifecycle Management Assessment, TLM) uvedená po celém světě společností Dimension Data, předním poskytovatelem IT služeb a řešení, umožňuje organizacím zjednodušit komunikační sítě a dosáhnout vyšší automatizace a přesnosti při plánování rozvoje síťové infrastruktury.

Zbyszek Lugsch, Solution Manager ze společnosti Dimension Data Czech Republic a.s., upozorňuje, že IT infrastruktura může mít enormní spotřebu jak energie a prostoru, tak i cenných kapacit IT profesionálů.

"Většina organizací ví, že výrobci síťových technologií neustále vylepšují technologické a výrobní postupy tak, aby zajistili lepší energetickou účinnost. Někteří dokonce budují řešení, která rovněž pomáhají regulovat ostatní IT systémy a utility, aby šetřila energií, jako IP telefony, bezdrátové přístupové body a dokonce i osvětlení a klimatizace. Tyto prostředky lze po pracovní době nebo v období nečinnosti vypnout."

"Ale protože organizace nemají celkový pohled na své technologické prvky, neví, které zařízení vyměnit nebo které technologie, procesy a postupy zhospodárnit, aby tak došlo ke zlepšení jejich vlivu na životní prostředí bez vynaložení nákladů na nový hardware či software."

Služba TLM automatizuje jak identifikaci síťových prvků, tak i hodnocení jejich stavu. Umožňuje rovněž snadné porovnání stavu prvků proti nejvhodnějším postupům (best practice) v dané situaci.

Služba je konkrétně určena k identifikaci problémů základního zabezpečení, konfigurace a konce životnosti síťových zařízení tak, aby tyto problémy mohly být aktivně řešeny.

"Pomocí identifikace a klasifikace prvků běžících v síti jsme schopni poskytnout zprávu, která podrobně mapuje a popisuje současný stav sítě," říká Lugsch. "Identifikujeme slabá a napadnutelná místa a informujeme o stavu životnosti síťových komponent. S tak vysokou úrovní přehledu lze získat potřebný čas k naplánování aktualizací, učinění poučených rozhodnutí o prodloužení doby používání určitých prvků a vytvoření rozpočtu pro ty, které potřebují upgrade nebo náhradní díly."

"Přesná inventura sítě umožňuje organizacím činit správná rozhodnutí ve správný čas a za správnou cenu - a s nebývalým luxusem činit všechna tato rozhodnutí v souladu s pozitivním vlivem na životní prostředí."

Služba TLM společnosti Dimension Data se vyvinula z původní služby hodnocení sítí díky zkušenostem s procesy z více než 300 uskutečněných hodnocení v průběhu let 2008 a 2009.

"Tyto zkušenosti jsme zapracovali do nové služby, která ještě jednodušeji a s efektivními náklady umožňuje klientům odstranit rizika a plýtvání v procesu správy jejich síťové infrastruktury," vysvětluje Lugsch.

Realizovaných 300 hodnocení potvrdilo, že většina organizací čelí finančnímu a provoznímu riziku a ohrožuje svou pověst, protože nemají dostatek znalostí o své síti a dalších technologických prvcích.

Průměrně celkem 73 % síťových zařízení je provozováno s bezpečnostními chybami, které jsou již dobře známy a zdokumentovány výrobci, ale klientem doposud nebyly odstraněny.

Pro každé síťové zařízení existuje v průměru 30 konfiguračních problémů. Nejčastější špatně nakonfigurovanou kategorií je autentizace. Téměř polovina všech síťových zařízení se nachází ve stádiu zastarání, kdy už nejsou k dispozici náhradní díly, podpora a opravy.„ dodává na závěr Zbyszek Lugsch.

Další články k tématům - Data - Dimension - hodnocení - IT - síťových - TLM - Zbyszek Lugsch

Článek Dimension Data Czech Republic a.s. ze dne čtvrtek 22. října 2009

Další články od Dimension Data Czech Republic a.s.

Digitalizace v IT průmyslu je klíčovým trendem roku 2017

Průzkum o stavu podnikových sítích

Analýza dat z etap Tour de France

Podnikové IT strategie v roce 2016

Řešení zálohování a obnovy dat pro datová centra

Koncoví uživatelé jsou stále častěji cílem kybernetických zločinců

Kontaktní centrum na míru pro obchodní aktivity firem z různých segmentů

Data z kontaktního centra jsou nejhodnotnějším majetkem firmy

Bez možnosti digitální komunikace odcházejí zákazníci ke konkurenci

Vzdělávací akademie Dimension Data

Next Generation Workspace - pracoviště nové generace

NextiraOne přechází pod Dimension Data

Dimension Data posilují svou strategii zaměřenou na cloud computing

Před rizikem úniku dat není imunní žádná společnost

32 ocenění pro Dimension Data na partnerské konferenci Cisco Partner Summit 2011

Sjednocená komunikace mění způsoby podnikání

Společnosti z žebříčku Fortune Global 500 důvěřují schopnostem Dimension Data

Zbyszek Lugsch, nový Sales Solutions Director Dimension Data

Dimesion Data jako hlavní architekt datového centra Českých Radiokomunikací

Dimension Data s certifikací VCE aliance

Dimension Data rozšiřuje spolupráci s Cisco IronPort

Ocenění Global Application Delivery Network Partner of the Year pro Dimension Data

Ifrasruktura pro vidoekonference skupiny Kofola na technologiích Tandberg

Global Cisco Certificaton pro Dimension Data

Cisco a TANDBERG přináší novou éru podnikové spolupráce

Cloud.cz, mikroportál se zaměřením na virtuální datová centra

Solution Provider of the Year od společnosti Vmware, globální ocenění pro Dimension Data

Dimension Data ve fiskálním roce 2009 zvýšila své roční příjmy

Organizace začínají investovat do strategie IT bezpečnosti

Dimension Data pomáhá vytvářet zelené sítě

Dimension Data představuje Cisco Unified Computing System v České republice