logo Dynamica, a.s.

Agregace finančních reportingových dat na bázi SharePoint

Skupina Arriva v ČR uvedla do provozu řešení pro agregaci finančních interních reportingových dat svých dceřiných společností. Dopravce si vybral řešení od společnosti Dynamica.

Skupina Arriva v ČR se rozrostla o další společnosti a potřebovala najít řešení, s jehož pomocí by centrála dostávala od všech společností kondenzovaná interní reportingová data, která by se na úrovni ČR dále agregovala.

Společnost zkoumala možnosti nasazení různých finančních reportingových systémů, nakonec se ale rozhodla pro plně dostačující řešení založené na platformě Microsoft SharePoint.

"Během jednání jsme společně přišli na to, že kondenzaci a následnou agregaci dat je nejlepší provádět ve specifické aplikaci na SharePoint Serveru. Arriva tak dosáhla zajištění vyšší míry automatizace oběhu finančních reportingových dat jednotlivých organizačních jednotek spolu s vytvořením nástrojů pro jejich agregaci ve víceúrovňovém holdingovém uspořádání celé skupiny. Pomohly nám jistě i naše zkušenosti s tímto typem řešení, které jsme realizovali pro našeho zákazníka v Rakousku," říká Boris Bělousov, ředitel společnosti Dynamica.

Hlavní přínosy:

Hlavní činností skupiny Arriva v České republice je linková autobusová doprava. V současné době provozuje téměř 2000 autobusů a 5 vlaků a zaměstnává více než 3200 zaměstnanců. Celkový obrat skupiny převyšuje 4 miliardy korun. Na trhu pravidelné osobní autobusové dopravy v České republice zaujímá Arriva vedoucí postavení. Ročně přepraví 120 milionů cestujících.

Arriva je v Česká republice součásti skupiny Arriva - jedné z největších dopravních společností v Evropě, která zaměstnává 56000 lidí a ročně přepraví více než 2,2 miliardy cestujících ve 13 evropských zemích.

Další články k tématům - agregace - doprava - finance - reporting - server - SharePoint - Boris Bělousov

Článek Dynamica, a.s. ze dne středa 8. června 2016

Další články od Dynamica, a.s.