logo Eaton Elektrotechnika s.r.o.

Korporátní komunikace Eaton Elektrotechnika je efektivní

V souvislosti s přechodem pod nového vlastníka věnovala společnost velkou pozornost sponzoringu hokejového klubu HC Eaton Pardubice. To, že zvolená korporátní komunikace je efektivní, si společnost ověřila firemním marketingovým výzkumem, který pro ni v květnu 2010 realizovala výzkumná agentura STEM/MARK.

Společnos Eaton Elektrotechnika zadala u STEM/MARK výzkumný projekt na téma efektivity sponzoringu jako jednoho z klíčových nástrojů externí komunikace, který potvrdil efektivitu investic směřovaných do sponzoringu.

Od září 2009 nabízí ve firemních barvách modré a bílé společnost Eaton široký sortiment produktů pro domácí instalace, průmyslové aplikace, technologie budov a distribuci energie. "Aby se produkty původní značky Moeller ze dne na den nestaly pod novým logem no name, investovala firma mnoho finančních prostředků nejen do inzertní kampaně, ale i do sponzoringu," uvádí Dušan Pirich, Country Sales Manager Eaton Česká republika. "Pro rozhodnutí, zda budeme v těchto aktivitách i nadále pokračovat, jsou výsledky realizovaného výzkumu rozhodující," doplňuje Pirich.

Ve zprávě z výzkumu konstatuje projektový manager Petr Pojer ze společnosti STEM/MARK : "Společnost Eaton zná jako generálního partnera hokejového klubu HC Eaton Pardubice 14 % populace České republiky, což po ročním působení ve sponzoringu pod hlavičkou Eaton je bezesporu úspěch. Zásadní rozdíl ve srovnání s běžnou populací je v případě elektrotechnického sektoru, kde je Eaton spojován se sponzoringem pardubického hokeje dokonce v 84 % (tj. 6 krát více)."

Průzkum přinesl také zjištění, že více než 4 % populace si správně spojuje společnost Eaton s oborem elektrotechniky. Společnost se nyní plánuje zaměřit na propojení značky Eaton s oborem elektrotechniky - výrobou elektrokomponentů, kde společnost působí.

Článek Eaton Elektrotechnika s.r.o. ze dne 2. září 2010 - čtvrtek

Další články od Eaton Elektrotechnika s.r.o.

tesena fest 2018