share itpoint.cz

Effectix Analyzer: nástroj pro měření efektivity investic do internetového marketingu

Česká společnost Effectix.com uvádí desktopovou aplikaci Effectix Analyzer, která vyhodnocuje a porovnává efektivitu vložených investic do internetového marketingu. Aplikace je komplexním a přesným nástrojem pro vyhodnocování reklamních kampaní, která na trhu dosud chyběla.

Effectix Analyzer je desktopovou aplikací, která je spuštěna v systémové liště podobně jako Skype. Sleduje v reálném čase pozice, na nichž se webové stránky firmy zobrazují po zadání navolených klíčových slov. Pro další klíčové ukazatele využívá důvěryhodný zdroj dat z programu Google Analytics a srovnává výsledky z vyhledávačů Seznam.cz, Google.com a dalších po celém světě. Porovnání statistik je schopen jako jediný program zobrazit v jediném grafu.

"Naše aplikace si nedělá ambice, že vyřadí Google ze hry, naopak jako jednu z aplikací využívá Google Analytics," říká Jaroslav Kříž, výkonný ředitel společnosti Effectix.com. "Effectix Analyzer po lidské stránce ale přibližuje a velmi zjednodušuje internetový obraz firmy, který každý markeťák nebo ředitel firmy musí z obchodního hlediska sledovat. Je přitom cenově dostupná," dodává Kříž.

Effectix Analyzer změří poměr cena/výkon

Jde v současnosti o jediný přesný a jednoznačně přehledný nástroj na trhu pro vyhodnocování, změření a porovnání investic do vlastních reklamních kampaní. Není třeba se tak spoléhat na externí statistiky nebo různé zavádějící grafy. S jeho pomocí tak lze např. porovnat poměr cena/výkon u katalogů, PPC reklamy nebo u jakéhokoli jiného zdroje, jenž přivádí návštěvníky na firemní nebo osobní stránky.

Effectix Analyzer tak umožní řídícím pracovníkům i marketingovým manažerům plánovat každou další kampaň na internetu efektivně a s maximálním možným zacílením na konkrétního zákazníka.

"Podmínkou efektivity každé investice je její návratnost. Až doposud se výběr nejvhodnějších forem reklamy na internetu podobalo spíše věštění z koule. Metodou pokusů a omylů se vylučovací metodou přicházelo, často dlouho a bolestivě, na to, které z možností inzerce a propagace na internetu mají pro podnikání firmy význam," říká David Bauckmann, technický ředitel. "Aplikací Effectix Analyzer nyní dokážeme nejen změřit efektivitu vynaložených prostředků na internetové kampaně, ale také je účinně plánovat," dodal David Bauckmann.

Co vše Effectix Analyzer umí :

  • zobrazovat pozice na jednotlivá klíčová slova ve vyhledávání a konverzní cíle (kolik ze skutečně přivedených zákazníků na stránky uskutečnilo cíle)
  • měřit návštěvnost, tedy přímá návštěvnost, díky SEO (vyhledávání ve fulltextech), díky PPC kampaním (prokliky) a z internetových katalogů
  • porovnávat úspěch kampaní, a to v jednotlivých internetových katalozích, v jednotlivých PPC systémech a v jednotlivých vyhledávačích
  • vše sledovat jednotlivě i souhrnně v denním, týdenním a měsíčním grafu

Společnost Effectix.com zřídila pro tento produkt speciální webové stránky, kde je možné aplikaci (demo licence) vyzkoušet.

Článek Effectix.com, s.r.o. ze dne 8. prosince 2010 - středa, čteno 1737x

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux