share itpoint.cz

E-mail je stále nejpoužívanější komunikační nástroj v pracovním i osobním styku

Hlavními trendy, kterým se poskytovatelé e-mailových služeb musejí přizpůsobit, jsou stírání rozdílů mezi pracovním a osobním životem a s tím související neustále rostoucí procento zpráv prohlížených na chytrých telefonech a nových hybridních zařízeních. Samozřejmostí je také podpora celosvětově rozšířených služeb, jako jsou Gmail, Outlook nebo Exchange.

Vzhledem k trendu nárůstu využití nejen mobilních telefonů, ale také tabletů a dalších konvertibilních zařízení s dotykovým ovládáním je jasné, že se musí tomuto trendu přizpůsobit i dodavatelé tradičních desktopových e-mailových řešení. Jakkoli se o tomto trendu hovoří už delší dobu, v polovině roku 2016 většina e-mailových aplikací na desktopu stále nebyla přizpůsobena novým zařízením a s tím spojeným dotykovým ovládáním. Aplikace s responzivním designem navrženým pro dotykové ovládání pak celosvětově využívala pouze čtvrtina firem.

Podle řady průzkumů ještě v roce 2015 více než polovina společností o přizpůsobení své e-mailové komunikace novým trendům buď vůbec neuvažovala, nebo směrem k ní podnikla jen základní kroky. Rychlý, jednoduchý a intuitivně ovládaný e-mail, který se snadno ovládá na tradičních desktopech, ale i na nových dotykových zařízeních je přitom základem efektivní komunikace moderní firmy.

Nový eM Client přináší řešení komunikace pro firemní prostředí

Nový eM Client je výborným komunikačním řešením pro firemní prostředí díky své kompatibilitě s většinou serverových platforem. Disponuje unikátní podporou MS Exchange, Apple i Google technologií (email, kalendář, kontakty, úkoly, chat) v desktop aplikaci a jeho výhodou je i podoba ovládání s MS Outlook a tím i jednoduchý přechod a zaškolení.

eM Client je připraven pro použití ve firmách a pro využití v mezinárodním prostředí. Samozřejmostí (na rozdíl od opensource řešení) je lokalizovaná podpora. eM Client je také unikátní svoji pokročilou podporou pro dotykové ovládání.

"Řešení jako je eM Client přináší kromě finanční výhodnosti i další benefity oproti dosud rozšířeným řešením. Například Outlook může některým společnostem připadat drahý nebo příliš komplikovaný a může mít problémy se stabilitou při větších objemech dat. Thunderbird je sice zdarma, ale jeho vývoj byl již ukončen, chybí mu podpora a jeho rozhraní již nesplňuje nároky dnes kladené na moderní aplikaci. Další aplikace jako Inky a Mailbird zpravidla trpí nedostatkem funkcí, nestabilitou, pomalou odezvou nebo menší podporou doprovodných technologií, jako je například chat nebo kalendář. Jejich využitelnost ve firmách je proto zásadně limitovaná. I přes neustálý nárůst popularity sociálních sítí a přesunu části komunikace na ně, vzroste v roce 2019 počet emailových účtů na jednoho člověka ze současných 2,7 na 2,9 miliard. Musíme mít na paměti i to, že všechny sociální sítě, stejně jako drtivá většina dalších online aplikací, budou i nadále vyžadovat e-mailovou adresu jako primární způsob identifikace svých uživatelů," vysvětluje Michal Bürger, technický ředitel a zakladatel společnosti eM Client.

Evropané jsou stále závislí na e-mailu

Průzkum společnosti Adobe ukázal, že Evropané tráví psaním a čtením emailů více času než kdy dříve. Pokud zastáváte některou z kancelářských profesí, je podle Adobe Email Survey pravděpodobné, že trávíte až třetinu svého pracovního dne kontrolou, čtením a odpovídáním na pracovní a osobní e-maily.

Přes 88% Evropanů podle vlastních slov kontroluje svou osobní poštu v práci a celých 79% se pak zabývá pracovními e-maily i ve svém volném čase. Šest z deseti Evropanů pak přiznalo, že pracovní poštu pravidelně vyřizují i během dovolené.

Celosvětové odhady hovoří o tom, že se do konce roku 2019 počet lidí aktivně využívajících e-mail zvýší na bezmála 2,9 miliardy (v roce 2015 to podle výzkumu americké Radicati Group bylo asi 2,6 miliardy lidí).

Článek eM Client s.r.o. ze dne 7. února 2017 - úterý, čteno 258x

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů