logo Enehano Solutions s.r.o.

Kontaktní centrum v cloudu Salesforce za výhodnou cenu

Enehano Solutions zřídí pro vaši firmu cloudové kontaktní centrum Salesforce jen za své náklady - získáte aplikace pro operátory, napojení na call centrum, self care portál pro klienty, napojení na sociální sítě a chatbota! Nabídka, díky které firmy ušetří řádově statisíce korun, platí až do odvolání nouzového stavu.

"Kontaktní centra jsou jedním z míst, která současný stav prověřuje ve firmách nejvíce. A ukazuje se, že nebývalý nápor zákazníků v kombinaci s nepřipraveností na práci operátorů z domova, firmy často nezvládají. Většina firem nemá kontaktní centra postavená tak, aby zaměstnancům umožňovala práci z domova s počítačem a telefonem. To je problém obzvlášť teď, když jsou jejich centra přetížená. Náš tým se řadu let věnuje digitální transformaci a automatizaci byznysu, proto jsme se rozhodli nabídnout pomoc firmám s přetíženými kontaktními centry právě touto cestou," říká Jiří Mach, zakladatel společnosti Enehano Solutions.

Enehano Solutions až do odvolání nouzového stavu postaví zájemcům efektivní kontaktní centrum na platformě Salesforce jen za své náklady.

Firmy získají postavení aplikace pro operátory, napojení na call centrum, self care portál pro klienty, napojení na sociální sítě a chatbota.

Větší firmy díky tomu mohou ušetřit řadově i statisíce korun.

Kontaktní centrum jako rychlý doplněk i nejpokročilejší řešení

Kontaktní centrum lze postavit díky Salesforce jako light-weight řešení pro odbavení nejčastějších dotazů souvisejících s koronavirem a jeho dopadů na služby firmy. V tomto rozsahu je možné MVP kontaktní centrum plně zprovoznit během jednoho měsíce včetně napojení na CTI i pro velké společnosti.

Díky robustnosti Salesforce platformy ale může plnohodnotně nahradit několik firemních aplikací pro kontaktní centrum jednotným řešením.

Aktuální balíček služeb Salesforce Care navíc umožňuje po dobu 90 dní zdarma plně využívat všechny pokročilé funkce Salesforce a odbavit velkou část požadavků v rámci self-servis.

Řešení by mělo pomoci hlavně dvěma skupinám firem, jejichž kontaktní centra jsou nyní nejpřetíženější.

Jednak jde o firmy, kterých se situace dotýká pozitivně a musí se vypořádat s vysokou poptávkou, jako jsou rozvozové služby nebo e-shopy.

S náporem se ale musí vypořádat i ty firmy, pro jejichž zákazníky znamená nouzový stav řadu změn - typicky to jsou cestovní kanceláře nebo banky, které musí vyřizovat kvanta nových žádostí o vydání bezkontaktních karet.

Pro tyto i další firmy dokáže Enehano pomocí produktu Service Cloud platformy Salesforce, která je dlouhodobě celosvětovou jedničkou pro oblast řešení kontaktních center, rychle postavit kompletní kontaktní centrum.

To flexibilně vyřeší dotazy koncových zákazníků a umožní operátorům odbavovat hovory z prostředí home office i na mobilním telefonu.

Článek Enehano Solutions s.r.o. ze dne pátek 17. dubna 2020

Další články od Enehano Solutions s.r.o.