Podle roční statistiky Fujitsu, přichází zákaznické požadavky a dotazy na evropské Helpdesky v průměru každé dvě sekundy 365 dní v roce. Zákaznická podpora a servis je zajišťován pro více než 3,3 miliónů zákazníků, přičemž běžný uživatel požádá o pomoc v průměru jednou za 60 dní.
"Již nyní se v našich zákaznických centrech připravujeme na 7.1. 2013, kdy se zaměstnanci vrátí zpět do práce po vánočních prázdninách. Očekáváme, že se tento den opět stane pondělím zapomenutých hesel", říká Juan Maria Porcar, vedoucí servisní obchodní skupiny ve Fujitsu Technology Solutions.
Dva z pěti Fujitsu globálních Servicedesků jsou umístěny v Evropě - v Lisabonu a polské Lodži. Obě centra jsou vícejazyčná a zajišťují poradenství a pomoc ve 23 evropských jazycích. Zde je 90 procent příchozích hovorů vyřízeno do 20 sekund.
Globální komunikační uzly jsou podporovány sítí 16 lokálních Servisdesků, které řeší specializovanější problémy. Celkem zaměstnává evropský Helpdesk přes 3500 pracovníků.
Fujitsu spravuje více než 60 tisíc provozních serverů s kapacitou dat přes 50 petabyte, které zahrnují tisíce dalších virtuálních pracovních disků. Pokud bychom chtěli uložit stejný objem dat na USB klíčenky o paměti 4 GB, potřebovali bychom k tomu tak dlouhý řetěz USB disků, který by dosáhl ze Země na Měsíc a zpět - tedy 12,8 milionů USB disků o délce 6 cm by bylo zapotřebí k překonání vzdálenosti 384tisíc km mezi Zemí a Měsícem a dalších 384tisíc km nazpět.
To, že se Fujitsu zákaznické služby řadí mezi špičku poskytovaných řízených služeb, potvrdil i nezávislý výzkum společnosti Gartner.
Gartner ocenil Fujitsu jako lídra v této oblasti hned ve třech nedávno uveřejněných hodnotících zprávách:
Článek Fujitsu Technology Solutions s.r.o. ze dne 20. prosince 2012 - čtvrtek
Statistika zákaznického servisu Fujitsu za rok 2012
NAS servery CELVIN pro malé a středně velké firmy
Fujitsu FUTRO Z220: tenký klient s vysokým výkonem v malém provedení
Stolní zařízení Fujitsu X Line s integrací dotykového uživatelského rozhraní
FlexFrame Orchestrator pro správu infrastruktury datových center
Energetický audit Eco Track jako cloudová služba
Fujitsu Forum představilo budoucnost IT
Chytrý obojek s podporou cloudových služeb Fujitsu
Nové portfolio produktů Fujitsu s Windows 8
Robot Tódai: Fujitsu se podílí na projektu vývoje umělé inteligence
Servery PRIMERGY s OS Windows Server 2012
Fujitsu představuje nové portfolio notebooků LIFEBOOK 2012
Servery Fujitsu PRIMERGY stále vládnou světu virtualizace
Notebook LIFEBOOK P772/E s komponenty po recyklaci CD a DVD
Unikátní senzor identifikace osob od Fujitsu skenuje žíly v dlani
DynamicFabric: inovativní technologie optimalizuje síťovou infrastrukturu a pružnost serverů
Server PRIMERGY RX500 S7 s výkonem čtyřpaticového serveru a efektivitou dvoupaticového řešení
STYLISTIC Q702: hybridní tablet Fujitsu
Diskové úložiště ETERNUS DX440 S2: vysoký výkon a nízké náklady
Analytické řešení SAP Business One s využitím technologie SAP HANA
LIFEBOOK Fujitsu U772 a UH572: ultrabooky pro firemní zákazníky
Fujitsu a Kapsch ukončují spolupráci v oblasti servisu
AT Computers novým distributorem Fujitsu v České republice
Fujitsu Oakleaf-FX: superpočítač pro Tokijskou univerzitu
G-Cloud: Fujitsu dodavatelem vládního cloudu ve Velké Británii
Servery PRIMERGY RX300 S7: světový rekord v energetické úspornosti
Servery PRIMERGY x86: nový standard pro datová centra
Fujitsu představuje nový víceuzlový server PRIMERGY CX400 S1 Cloud eXtension
Stylistic M532 Android: nový multimediální tablet Fujitsu pro práci i zábavu
Server PRIMERGY CX1000: unikátní možnosti rozšíření a nejlepší poměr cena-výkon
Fujitsu ETERNUS DX80 S2: nejvyšší výkonnost ve své třídě na světě
Fujitsu ETERNUS CS 800 S3 je mezi nejinovativnějšími produkty roku 2011