logo Fujitsu Technology Solutions s.r.o.

Statistika zákaznického servisu Fujitsu za rok 2012

Fujitsu zákaznický tým vyřídí více než 50 tisíc hovorů denně - nejčastějším problémem jsou zapomenutá hesla. Nejrušnějším dnem v roce 2012 se stal 9. leden, kdy bylo zaznamenáno více než 75 tisíc hovorů zaměstnanců z firem a úřadů, kteří se vrátili do práce po vánočních prázdninách.

Podle roční statistiky Fujitsu, přichází zákaznické požadavky a dotazy na evropské Helpdesky v průměru každé dvě sekundy 365 dní v roce. Zákaznická podpora a servis je zajišťován pro více než 3,3 miliónů zákazníků, přičemž běžný uživatel požádá o pomoc v průměru jednou za 60 dní.

"Již nyní se v našich zákaznických centrech připravujeme na 7.1. 2013, kdy se zaměstnanci vrátí zpět do práce po vánočních prázdninách. Očekáváme, že se tento den opět stane pondělím zapomenutých hesel", říká Juan Maria Porcar, vedoucí servisní obchodní skupiny ve Fujitsu Technology Solutions.

Dva z pěti Fujitsu globálních Servicedesků jsou umístěny v Evropě - v Lisabonu a polské Lodži. Obě centra jsou vícejazyčná a zajišťují poradenství a pomoc ve 23 evropských jazycích. Zde je 90 procent příchozích hovorů vyřízeno do 20 sekund.

Globální komunikační uzly jsou podporovány sítí 16 lokálních Servisdesků, které řeší specializovanější problémy. Celkem zaměstnává evropský Helpdesk přes 3500 pracovníků.

Fujitsu spravuje více než 60 tisíc provozních serverů s kapacitou dat přes 50 petabyte, které zahrnují tisíce dalších virtuálních pracovních disků. Pokud bychom chtěli uložit stejný objem dat na USB klíčenky o paměti 4 GB, potřebovali bychom k tomu tak dlouhý řetěz USB disků, který by dosáhl ze Země na Měsíc a zpět - tedy 12,8 milionů USB disků o délce 6 cm by bylo zapotřebí k překonání vzdálenosti 384tisíc km mezi Zemí a Měsícem a dalších 384tisíc km nazpět.

To, že se Fujitsu zákaznické služby řadí mezi špičku poskytovaných řízených služeb, potvrdil i nezávislý výzkum společnosti Gartner.

Gartner ocenil Fujitsu jako lídra v této oblasti hned ve třech nedávno uveřejněných hodnotících zprávách:

Další články k tématům - HelpDesk - infrastruktura - outsourcing - zaměstnanci

Článek Fujitsu Technology Solutions s.r.o. ze dne čtvrtek 20. prosince 2012

Další články od Fujitsu Technology Solutions s.r.o.

Minipočítač s modulární konstrukcí a mnoha možnostmi montáže

Evropské firmy nejsou připravené na trend umělé inteligence

Nový obchodní model flexibilního cloudu Fujitsu

Serverové řešení Fujitsu pro VMware EVO: RAIL

Pracovní stanice Fujitsu CELSIUS posouvají grafický výkon na novou úroveň

Fujitsu má dotykový ultrabook s procesory IC 4. generace

Fujitsu zlevní datová úložiště ETERNUS DX S2 až o 30 procent

Fujitsu představuje inteligentní serverovou páteřní technologii pro datová centra

Fujitsu Cloud End User Protect s využitím technologie cloudého řešení od Symantec

Fujitsu doplnilo své rostoucí globální cloudové portfolio o správu IT jako službu

Fujitsu Server PRIMERGY - inteligentní serverová páteřní technologie pro datová centra

Komplexní strategie Fujitsu v oblasti globálního cloudu

Úložiště Fujitsu ETERNUS DX navyšuje výkon až o 50 procent a překonává hranici 1000000 IOPS

Spolehlivá stolní zařízení Fujitsu

Fujitsu vnáší do HPC jednoduchost a cenovou dostupnost

Nová řada zeřízení Fujitsu Long Lifecycle

Žhavé novinky na roadshow Fujitsu IT Future 2013

Kamenná prodejna zůstává centrálním místem setkávání se zákazníky

Elektronická archivace Fujitsu SecDocs s certifikací české i evropské legislativy

Fujitsu IT Future 2013

Nový akční plán skupiny Fujitsu pro ochranu životního prostředí

Cloudové služby Fujitsu posilují akvizicí RunMyProcess

SPARC servery Fujitsu M10

Fujitsu Power Appliance pro platformu SAP HANA

Biometrická autentizace Fujitsu PalmSecure

Notebooky Fujitsu LIFEBOOK E s podporou podnikové mobility

Clusterový server Fujitsu PRIMERGY CX420 chrání firemní aplikace

Energetický audit podle požadavků EU

Novinky Fujitsu na veletrhu CeBIT

Tablet Fujitsu Stylistic M702 se zvýšenou odolností

Marian Korčák posiluje tým Fujitsu

Fujitsu posouvá obchodní model ke službám a řešením

Statistika zákaznického servisu Fujitsu za rok 2012

NAS servery CELVIN pro malé a středně velké firmy

Fujitsu FUTRO Z220: tenký klient s vysokým výkonem v malém provedení

Stolní zařízení Fujitsu X Line s integrací dotykového uživatelského rozhraní

FlexFrame Orchestrator pro správu infrastruktury datových center

Energetický audit Eco Track jako cloudová služba

Fujitsu Forum představilo budoucnost IT

Chytrý obojek s podporou cloudových služeb Fujitsu

Nové portfolio produktů Fujitsu s Windows 8

Robot Tódai: Fujitsu se podílí na projektu vývoje umělé inteligence

Servery PRIMERGY s OS Windows Server 2012

Fujitsu představuje nové portfolio notebooků LIFEBOOK 2012

Servery Fujitsu PRIMERGY stále vládnou světu virtualizace

Notebook LIFEBOOK P772/E s komponenty po recyklaci CD a DVD

Unikátní senzor identifikace osob od Fujitsu skenuje žíly v dlani

DynamicFabric: inovativní technologie optimalizuje síťovou infrastrukturu a pružnost serverů

Navigační systém pro nevidomé

Server PRIMERGY RX500 S7 s výkonem čtyřpaticového serveru a efektivitou dvoupaticového řešení