logo GEM System a.s.

Podpora a správa IT řešení 24x7

Věnujte se byznysu a starosti o HW a SW nechte odborníkům. Poskytujeme nonstop dálkový dohled nad vašimi systémy z on-site dohledového centra, preventivní kontroly i funkční postupy při řešení vašich problémů. Včetně možnosti smluvní garance dostupnosti provozované infrastruktury.

Celý den, sedm dní v týdnu, každý týden v roce dohlížejí na vaše IT naši specialisté. Kromě monitoringu softwarové části hlídají také funkčnost hardwaru a jsou kdykoliv připraveni k rychlému řešení kritických situací u zákazníka.

Rozsah know-how týmu supportu GEM System:

Hlavní přednosti týmu supportu

Díky neustálému monitoringu a preventivnímu přístupu jsou potenciální incidenty řešeny již v době, kdy nemají na systém klienta zatím žádný nebo minimální dopad a jsou řešeny ihned a odborně - nabízíme tak řešení podpory na vysoce profesionální úrovni, jakou běžně nenabízejí ani největší hráči na IT trhu. Pomůžeme nastavit podporu smluvně i organizačně. Poradíme, jak ji správně zabezpečit.

Řešíme kritickou podporu 24x7 u 20+ komerčních i státních subjektů a realizujeme podporu 150+ systémů našich klientů v režimu 24x7. Příkladem je zajištění dostupnosti vyšší než 99,99% u jednoho z největších online e-shopů v Evropě.

GEM System může řešení incidentů aktivně řídit až s přesahem do činností klienta, kdy se aktivně zapojíme do podpory / řízení podpory na straně klienta. Součinnosti jsou definovány podle požadavků klienta.

Dohlížíme vámi spravované aplikace. V případě potřeby zahájíme hybridní režim podpory, kdy máte námi zajištěnou např. podporu úrovně L3, strana klienta řeší podporu v úrovni L2.

Článek GEM System a.s. ze dne 23. března 2020 - pondělí

Další články od GEM System a.s.

Podpora a správa IT řešení 24x7

GEM System se podílí na vývoji nových komponent pro web portál ŠKODA Connect

Digitální nástroje, řešení a aplikace pro automotive projekty od GEM Systém

Enterprise IT řešení nebudou nikdy plně open source

Open Source jako řešení pro vendor lock-in

Vždy aktuální dokumentace s portálem služeb GEM SOA Governance

Anonymizace dat jako ideální řešení ochrany osobních údajů

Identity Server pro bezpečné přihlašování a autorizaci klientů

GEM Process Manager pomáhá v řízení a automatizaci firemních procesů

Datový sklad pro finanční reporting nadnárodní organizace

Implementace služeb na integrační platformě Oracle

Systémová integrace přináší více IT za méně peněz

BP Audit - univerzální řešení pro monitoring a analýzu firemních procesů

Identity management pro velké firmy, malé i střední podniky

MDA metodika zjednodušuje a automatizuje vývojové procesy

LSB řešení zajišťuje napojení agendových informačních systémů ÚKZÚZ na základní registry

Pokročilá analýza dat pomáhá s řízením marketingových kampaní

Podnikový intranet jako firemní sociální síť

Anonymizace dat s GEM Winch

Automatizujte klíčové firemní procesy s GEM Process Manager

Centralizace ERP systémů pro registr subjektů zdravotní péče VZP

Fraud Detection software pro detekci podvodného jednání

Spolehlivá správa a podpora databází

Jak zajistit nepřetržitou dostupnost dat pro informační systémy

Anonymizace dat v 7 krocích

GEM Winch - nástroj anonymizace a řezu dat v databázích