logo GEM System a.s.

Kompetenční centrum GEM System se zaměřuje na široké spektrum aktivit

Kompetenční centrum spolupracuje s HP na presales aktivitách, studiích proveditelnosti, "proof of" konceptech a rozsáhlých dodávkách v segmentech datových skladů, business inteligence, datové integrace i problematiky rozsáhlých datových migrací.

Rozvoj znalostí a vývoj vlastních řešení v oblasti business intelligence, datových skladů a datové integrace - to byly hlavní cíle, s nimiž v roce 2007 vzniklo BI kompetenční centrum provozované českým dodavatelem systémových a integračních služeb GEM System.

Od začátku se centrum orientovalo na zejména na produkty a technologie Oracle, kde firma může nabídnout jedno z nejlepších know-how na trhu. Mezi klienty kompetenčního centra GEM System je například i společnost HP, pro kterou firma realizovala několik subdodávek pro významné zákazníky z oblasti bankovnictví či pojišťovnictví.

Organizačně je kompetenční centrum rozděleno do tří pracovních skupin:

Obecná skupina se věnuje především rozšiřování know-how s použitím nejnovějších trendů v oboru, tvorbě metodiky a přípravě frameworků. Například se jedná o moderní a efektivní využití modelově odvozené architektury (MDA) či stále poměrně nové metodiky projektového řízení Continuos Integration (CI) a SCRUM.

"Jednou z hlavních úloh kompetenčního centra je také vyhledávání nových trendů v oblasti BI a jejich praktická implementace v rámci technologií, metodik analytických postupů, designu i projektového řízení. Snažíme se při tom sdílet zkušenosti s předními dodavateli základních řešení, klíčová je pro nás zejména spolupráce s Oracle či HP, resp. týmem, který má na starosti podporu řešení Vertica", říká Karel Hübl, který kompetenční centrum vede.

Článek GEM System a.s. ze dne 28. listopadu 2012 - středa

Další články GEM System a.s.