logo Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra

Datamonitor doporučuje při výběru podnikového IP řešení pro kontaktní centra s podporou protokolu SIP zvážit produktovou sadu společnosti Alcatel-Lucent a její dceřiné společnosti Genesys.

Analytická společnost Datamonitor vydala studii nazvanou Jak se správně rozhodnout - výběr dodavatele IP kontaktního centra ("Decision Matrix - Selecting an IP Contact Center Vendor"). Studie nabízí srovnávací analýzu předních výrobců IP řešení pro kontaktní centra. Produkt firmy Alcatel-Lucent a její dceřiné společnosti Genesys Telecommunications Laboratories se dostal na seznam pouhých dvou řešení, která Datamonitor doporučuje při výběru zvážit.

Datamonitor chválí inovace a skvělé technologické řešení

"Velmi dobré hodnocení v analýze Decision Matrix dokazuje, že společnosti Alcatel-Lucent a Genesys vytvářejí unifikované inovace. Produkt těchto společností představuje vhodné řešení pro širokou škálu firem - od těch velmi malých až po ty opravdu velké," řekl Ian Jacobs, senior analytik společnosti Datamonitor a autor zprávy Decision Matrix. "Toto dalekosáhlé pokrytí, v kombinaci s výtečným technickým hodnocením funkcí a vlastností řešení, jeho spolehlivost, škálovatelnost a vývojová strategie učinily Alcatel-Lucent/Genesys jasnou volbou pro zařazení do seznamu doporučovaných produktů."

Analýza Datamonitoru hodnotila jednotlivá řešení IP kontaktních center v několika kategoriích. Produktová sada Alcatel-Lucent/Genesys získala nejvyšší skóre v kategorii posuzující technologickou stránku. Nejlépe hodnoceny byly zejména funkce a vlastnosti řešení, jeho spolehlivost a škálovatelnost.

IP call centra postupně nahradí starší technologie

Lídři trhu, kteří kladou důraz na péči o zákazníky, postupně investují do nových IP systémů pro kontaktní centra. Jedině tak mohou dále zlepšovat úroveň péče o zákazníky. Tyto novější systémy nabízejí pokročilé funkce a nesrovnatelně vyšší uživatelský komfort než starší systémy postavené na platformě TDM (Time Division Multiplexing). V důsledku společnosti zjišťují, že jim IP systémy call center pomáhají nejen ušetřit, ale rovněž výrazně zvýšit úroveň péče o zákazníky.

Článek Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o. ze dne 8. října 2009 - čtvrtek

Další články Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů