logo Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky

Alcatel-Lucent rozšiřuje portfolio technologických řešení pro firemní call centra nabízených pod značkou Genesys. Novinka Genesys Compact Edition představuje technologicky otevřené řešení, do nějž jsou integrovány klíčové softwarové produkty divize Genesys a technologie společnosti Alcatel-Lucent.

Technologická sada integruje software Genesys s technologiemi Alcatel-Lucent. Zejména středně velkým podnikům nabídne vyspělý systém pro řízení péče o zákazníky, který se vyznačuje jednoduchou konfigurací, nenáročnou údržbou a vyspělými funkcemi pro řízení klientské péče.

Řešení je zaměřeno především na středně velké podniky do 150 operátorů call centra. Nový produkt byl zatím nabídnut vybrané skupině možných zákazníků, přičemž široce dostupný bude v posledním čtvrtletí letošního roku.

Spojení toho nejlepšího v oblasti technologií pro call centra

Značka Genesys Compact Edition nahradí původní brand OmniTouchTM Premium Edition. "Dochází tak ke spojení těch nejlepších produktů divize Genesys a technologií Alcatel-Lucent. Lze díky tomu nabídnout podstatně širší spektrum řešení pod značkou, kterou zákazníci po celém světě dobře znají," řekla Marie Udal, marketingová manažerka divize Genesys, která je součástí společnosti Alcatel-Lucent.

Do otevřeného řešení Genesys Compact Edition je integrováno řešení Alcatel-Lucent OmniTouchTM Premium Edition, které vzájemně propojuje softwarové řešení Genesys s ústřednou Alcatel-Lucent OmniPCXTM Enterprise Communication Server.

Vzájemná integrace obou řešení umožňuje podporovat více platforem současně včetně Genesys SIP (Session Initiation Protocol), ale zároveň i starší systémy telefonních ústředen. Podnikům nové řešení umožní ponechat si stávající IT infrastrukturu a postupně snadno migrovat ze starších ústředen na flexibilnější SIP prostředí podporující telefonování po internetu.

Snadná správa a údržba pro středně velké firmy

Součástí Genesys Compact Edition je i softwarové rozhraní Alcatel-Lucent Visual Contact Center, které v jednom uživatelském prostředí integruje všechny nástroje nutné pro konfiguraci, kontrolu a měření činností kontaktního střediska.

Genesys Compact Edition se vyznačuje zjednodušenou konfigurací a snadnou údržbou. To ocení zejména středně velké firmy, které kladou důraz na snadné provozování takových systémů. Zároveň ale budou mít k dispozici nejvyspělejší funkce pro řízení péče o zákazníky. Ty jsou totiž často nabízeny jen jako součást prémiových řešení určených pro velká podniková centra péče o zákazníky.

Další články k tématům - OmniTouchTM - SIP - Marie Udal

Článek Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o. ze dne úterý 27. července 2010

Další články od Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu

Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě jako riziko

Genesys Social Engagement: řešení pro firemní sociální komunikaci

Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky

Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center

Nekvalitní péče o zákazníky vede k miliardovým ztrátám

Češi jsou frustrováni samoobslužnými centry péče o zákazníky

Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s péčí firem z oblasti spotřebního zboží, finančních služeb a telekomunikací

Naštvaní zákazníci ročně připraví firmy o 19,3 miliardy korun

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných IVR call center

Iniciativa Genesys zabraňuje chaosu v komunikaci se zákazníky

Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra

LivePerson a Genesys představují nové řešení pro vytipování a oslovení perspektivních on-line zákazníků

Genesys a IBM nabízejí společné řešení pro kontaktní centra

Nové aplikace Genesys zdokonalují možnosti řídit kvalitu a výkon systému péče o zákazníky

Software od Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků

Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí

Gartner zařadil Genesys do kvadrantu lídrů v oblasti infrastruktury kontaktních center

Genesys rozšířuje partnerský program Gvalidated

Řešení GETS sníží telekomunikační poplatky až o 25 procent

Genesys představuje Genesys Voice Platform 8

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call center

Většina firem neumí komunikovat se zákazníky

Čechy frustrují zastaralé mluvící automaty

Genesys koupila analytickou firmu Informiam

Společnost Genesys se umístila v kvadrantu lídrů v oblasti poskytování infrastruktury pro kontaktní centra

Loajalita zákazníků závisí na úrovni služeb call center