logo Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Genesys rozšířuje partnerský program Gvalidated

Nový certifikační program Gvalidated Application Integration umožňuje zákazníkům snadno najít partnery, jejichž řešení lze spolehlivě integrovat do systémů pro řízení call center od společnosti Genesys. Partneři společnosti Genesys se na celkovém objemu zakázek firmy podílejí téměř dvěma třetinami.

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, vylepšuje svůj partnerský program. Podstatně rozšiřuje nabídku partnerských certifikací nazvaných Gvalidated Application Integration (dále jen „Gvalidated“). Zákazníci tak budou moci snadněji vyhledat certifikované partnery, jejichž řešení je možné spolehlivě integrovat do systémů pro řízení call center společnosti Genesys.

"Cílem certifikačního programu Gvalidated je prověřit a upozornit na aplikace, které partneři vyvinuli a integrovali s platformou Genesys," řekl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys. Obchodní partneři úzce spolupracují s odborníky z Genesys a vyvinuté aplikace společně testují. Po zdárném zakončení a zdokumentování testovacího procesu získává integrovaný systém označení Gvalidated. "Zákazníci si tak mohou být jisti, že takto označená aplikace prošla požadovanými zkouškami, funguje podle očekávání a je vyvinuta na základě doporučené metodiky," dodal Martin Veselka.

Certifikace Gvalidated nabízí širokou škálu uplatnění. Genesys certifikuje partnerské produkty v oblasti produktové architektury, designu, testovacích procesů a dokumentace. Certifikát „Gvalidated“ je platný dva roky. Testování je nutné opakovat vždy, jakmile jsou v aplikaci provedeny změny či vylepšení.

Podpora partnerů je pro Genesys klíčová - "Naši obchodní partneři se na celkovém objemu zakázek firmy nyní podílejí téměř dvěma třetinami. To představuje oproti situaci před čtyřmi lety navýšení o 50 procent," řekl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys.

Společnost Genesys také zjednodušila strukturu svého partnerského programu. Pro všechny partnery je teď připraven jediný koordinovaný program s řadou možností "na klíč". Partnerský program Genesys je vstupní bránou pro všechny, kdo chtějí se společností Genesys navázat obchodní spolupráci. Partneři jsou zařazeni do jedné z úrovní programu a podle toho získávají odpovídající výhody a přístup k informacím.

Článek Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o. ze dne čtvrtek 27. listopadu 2008

Další články od Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu

Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě jako riziko

Genesys Social Engagement: řešení pro firemní sociální komunikaci

Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky

Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center

Nekvalitní péče o zákazníky vede k miliardovým ztrátám

Češi jsou frustrováni samoobslužnými centry péče o zákazníky

Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s péčí firem z oblasti spotřebního zboží, finančních služeb a telekomunikací

Naštvaní zákazníci ročně připraví firmy o 19,3 miliardy korun

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných IVR call center

Iniciativa Genesys zabraňuje chaosu v komunikaci se zákazníky

Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra

LivePerson a Genesys představují nové řešení pro vytipování a oslovení perspektivních on-line zákazníků

Genesys a IBM nabízejí společné řešení pro kontaktní centra

Nové aplikace Genesys zdokonalují možnosti řídit kvalitu a výkon systému péče o zákazníky

Software od Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků

Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí

Gartner zařadil Genesys do kvadrantu lídrů v oblasti infrastruktury kontaktních center

Genesys rozšířuje partnerský program Gvalidated

Řešení GETS sníží telekomunikační poplatky až o 25 procent

Genesys představuje Genesys Voice Platform 8

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call center

Většina firem neumí komunikovat se zákazníky

Čechy frustrují zastaralé mluvící automaty

Genesys koupila analytickou firmu Informiam

Společnost Genesys se umístila v kvadrantu lídrů v oblasti poskytování infrastruktury pro kontaktní centra

Loajalita zákazníků závisí na úrovni služeb call center