logo Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

LivePerson a Genesys představují nové řešení pro vytipování a oslovení perspektivních on-line zákazníků

Nové řešení kombinuje výhody inteligentního on-line marketingu, který umí identifikovat a zaujmout perspektivní zákazníky, se službami profesionálního centra péče o zákazníky.

Dva přední poskytovatelé inteligentních on-line softwarových systémů pro obsluhu zákazníků - společnosti LivePerson a Genesys vyvinuli nové integrované řešení pro proaktivní oslovení zákazníků brouzdajících po internetu. Nové řešení propojuje systémy tradičních kontaktních center s webovým prostředím : "Pracovníkům péče o zákazníky umožňuje ve vhodný okamžik proaktivně zákazníky zaujmout a oslovit," řekl Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys. Integrované řešení vzniklo provázáním softwarové platformy pro péči o zákazníky Genesys Customer Interaction Management (CIM) s on-line řešením umožňujícím lepší marketingové zacílení zákazníků společnosti LivePerson.

Nové řešení umí samo zaujmout perspektivní zákazníky

Zákazníci při provádění transakcí na internetu čelí mnoha výzvám, z nichž mnohé souvisejí s absencí dostatečné on-line podpory. Neblahým důsledkem jsou nedokončené transakce, nutnost kontaktovat operátora s žádostí o pomoc či vyhledávání dalších alternativních komunikačních kanálů. Integrované řešení LivePerson a Genesys dává pracovníkům péče o zákazníky možnost ve vhodný okamžik a v reálném čase proaktivně zákazníky zaujmout a oslovit.

Třetí generace řešení monitoruje specifické události, které indikují náchylnost zákazníků ke koupi : "Jde například o sledování toho, kam zákazníci na webové stránce klikají myší, či získávání informací o tom, kolik času tam zákazníci stráví. V závislosti na získaných poznatcích se aktivují obchodní pravidla, která spustí proaktivní výzvy ke komunikaci pro vybrané zákazníky,“ řekl Martin Veselka.

Inteligentní systém najde toho nejlepšího operátora

Proaktivním vyzýváním on-line zákazníků ke kliknutí na tlačítka "click-to-chat“ a "click-to-call“ firmy zajistí, že nabídky jsou prezentovány správným cílovým skupinám - tedy těm, které splňují předdefinovaná kritéria. Jakmile má být zákazník osloven, je interakce přesměrována inteligentní platformou Genesys Customer Interaction Management Platform na nejvhodnější osobu s dobrou znalostí produktu či služby. "Tak se zvyšuje pravděpodobnost prodeje nebo uzavření smlouvy. Onou nejvhodnější osobou může být například produktový specialista či operátor speciálně vyškolený pro komunikaci prostřednictvím zákazníkem upřednostňovaného komunikačního kanálu - on-line chat, telefon či textové zprávy," vysvětlil Martin Veselka.

Firma LivePerson je známa především svou webovou platformou, která umí proaktivně oslovit perspektivní zákazníky správným typem sdělení ve správnou dobu. Tím pomáhá maximalizovat on-line prodeje a ziskovost. Společnost Genesys Telecommunications Laboratories je součástí koncernu Alcatel-Lucent a patří mezi přední výrobce softwarových řešení pro call centra. Díky Genesys například kontaktní centra mohou kromě tradiční telefonické cesty ke komunikaci využívat rovněž řadu dalších komunikačních kanálů - od internetu přes fax a e-mail až po textové zprávy.

Další články k tématům - click-to-call - click-to-chat - Genesys - LivePerson - on-line - Martin Veselka

Článek Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o. ze dne středa 26. srpna 2009

Další články od Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Digitalizace zákaznické péče s podporou kontaktního centra v cloudu

Manažeři velkých firem vnímají sociální sítě jako riziko

Genesys Social Engagement: řešení pro firemní sociální komunikaci

Genesys Compact Edition je nové řešení pro péči o zákazníky

Genesys patří mezi lídry trhu v oblasti systémů pro řízení call center

Nekvalitní péče o zákazníky vede k miliardovým ztrátám

Češi jsou frustrováni samoobslužnými centry péče o zákazníky

Nejvíce jsou zákazníci spokojeni s péčí firem z oblasti spotřebního zboží, finančních služeb a telekomunikací

Naštvaní zákazníci ročně připraví firmy o 19,3 miliardy korun

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných IVR call center

Iniciativa Genesys zabraňuje chaosu v komunikaci se zákazníky

Datamonitor zařadil Genesys mezi doporučované dodavatele IP řešení pro kontaktní centra

LivePerson a Genesys představují nové řešení pro vytipování a oslovení perspektivních on-line zákazníků

Genesys a IBM nabízejí společné řešení pro kontaktní centra

Nové aplikace Genesys zdokonalují možnosti řídit kvalitu a výkon systému péče o zákazníky

Software od Genesys a InQuira pozná úmysly zákazníků

Genesys posiluje prostřednictvím dvou akvizicí

Gartner zařadil Genesys do kvadrantu lídrů v oblasti infrastruktury kontaktních center

Genesys rozšířuje partnerský program Gvalidated

Řešení GETS sníží telekomunikační poplatky až o 25 procent

Genesys představuje Genesys Voice Platform 8

Genesys je lídrem v oblasti samoobslužných systémů call center

Většina firem neumí komunikovat se zákazníky

Čechy frustrují zastaralé mluvící automaty

Genesys koupila analytickou firmu Informiam

Společnost Genesys se umístila v kvadrantu lídrů v oblasti poskytování infrastruktury pro kontaktní centra

Loajalita zákazníků závisí na úrovni služeb call center