logo Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Společnost Genesys se umístila v kvadrantu lídrů v oblasti poskytování infrastruktury pro kontaktní centra

Analytici společnosti Gartner umístili dodavatele řešení pro kontaktní centra, společnost Genesys Telecommunications Laboratories, která je součástí koncernu Alcatel-Lucent, do takzvaného kvadrantu lídrů. Vyplývá to z říjnové studie společnosti Gartner Magický kvadrant pro infrastrukturu kontaktních center, EMEA, 2007.

Podle studie platí, že "příležitosti pro konsolidaci produktů a pro nahrazení současných platforem jsou obrovské, hlavně vezmeme-li v potaz možnosti migrace k IP telefonii. V průběhu začínající konsolidace telefonní sítě mohou firmy rovněž přehodnotit svojí stávající architekturu kontaktního centra."

"Zákazníci i nadále oceňují naši otevřenou platformu, která jim umožňuje poskytovat zákaznické služby odkudkoli, přes libovolnou síť, a zároveň plně využívat existující infrastrukturu," řekl Martin Veselka, regionální manažer společnosti Genesys. Otevřený přístup, který razí společnost Genesys, je nezbytný pro strategii otevřené IP infrastruktury a zároveň je klíčovým nástrojem, jenž pomáhá zákazníkům s implementací takzvaných dynamických kontaktních center.

Genesys podporuje své zákazníky prostřednictvím široké nabídky vysoce škálovatelných a otevřených aplikací či služeb pro kontaktní centra, jako například :

Podle studie společnosti Gartner lze dodavatele z kvadrantu lídrů definovat jako vysoce životaschopné společnosti s širokým produktovým portfoliem, výrazným podílem na trhu, širokým geografickým pokrytím, jasnou vizí budoucího vývoje potřeb kontaktních center a celou řadou úspěšně realizovaných řešení pro kontaktní centra. Díky svým produktovým portfoliím mají na trhu dobrou pozici a je pravděpodobné, že budou i nadále poskytovat špičkové produkty. Lídři ne vždy nabízejí pro každý požadavek zákazníka to nejlepší řešení. Jejich produkty jsou však velmi kvalitní a nabízejí některé unikátní vlastnosti. Dále poskytují řešení s relativně nízkým rizikovým faktorem.

Nedávno zveřejněná studie společnosti Gartner Dataquest Tržní podíl - Kontaktní centra, celosvětově, 2006 ukazuje, že firma Genesys byla loni nejrychleji rostoucím dodavatelem infrastruktury pro kontaktní centra. Genesys ze všech deseti společností umístěných v segmentu lídrů prodala v přepočtu na jednotlivé operátory nejvíce licencí svých softwarových řešení.

Studie Magický kvadrant pro infrastrukturu kontaktních center je dostupná ZDE (PDF).

Článek Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o. ze dne 5. prosince 2007 - středa

Další články Genesys Telecommunications Laboratories s.r.o.

Společnost Genesys se umístila v kvadrantu lídrů v oblasti poskytování infrastruktury pro kontaktní centra

Loajalita zákazníků závisí na úrovni služeb call center

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů